{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Skal det hævnes ? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder,

Sidste år var der én, der bakkede ind i min bil på en parkeringsplads, mens jeg var væk fra bilen. Han smuttede fra stedet uden at lægge en seddel med telefonnummer. Men heldigt for mig var der et vidne, der så hvad der skete, og skrev hans nummerplade ned.
Det hele fik min forsikring at vide, og de fik telefonnummeret på vidnet, hvis de ville have hans synspunkt. Og de skulle så få fat i hans forsikringsselskab så de kunne betale for skaden. Jeg hører ikke mere fra min forsikring, og regner med at det hele er gået i orden.

Men for et par uger siden snakker jeg med mit forsikringsselskab, og de fortæller så at de har betalt for skaden, fordi ham den anden havde nægtet alt. Og på grund af jeg står for den skade, så går jeg glip af en besparelse på min forsikringspræmie, fordi jeg ikke har kørt fejlfrit.
Det skal så siges at jeg har billeder af hans bagkofanger, hvor der er tydelige mærker fra min bil. Jeg fik hans telefonnummer fra politiet, og ringede til ham. Samme aften det skete erkendte han også, at han havde været til stede på den parkeringsplads, men at han ikke havde gjort det. Da han så snakkede med min forsikring, nægtede han alt også at han havde været på det sted det skete. Så umiddelbart ville jeg mene at han selv har erkendt det var ham, og at jeg har rimelige beviser.

Nu ved jeg godt selvtægt er noget rigtigt lort, men burde jeg gå ned og hilse på hans bil? Eller glemme det helt og sluge den her kamel. Eller har I en tredje ting der er mere smart? Hvad ville I gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal det hævnes ?
Kommentér på:
Skal det hævnes ?

Annonce