{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stationcar med max total vægt 2200
  • #2   12. nov 2018 Renault Megane IV må trække 1700kg.

• #3   12. nov 2018 Er der nogen grund til du ønsker et vogntog der lige nøjagtig kræver B/E kørekort??

for og få en bil med tilladt totalvægt på de 2200 kg, skal du op i nogle af de større stationcars, eller noget SUV crossover ting.

hvis du ser på nye(ere) biler, så vær opmærksom på vogntogsvægten også, vores ranault clio må trække vores campingvogn, men så må selve bilen ikke læses til dens maksimum tilladte totalvægt

• #4   12. nov 2018 Opel Vectra C

• #5   12. nov 2018 Næ Rene
    Jeg har skrevet forkert smiley Der skulle stå 2100kg så vogntoget IKKE kom over de 3500

Og ja tak jeg husker at tjekke vogntogsvægten

• #6   12. nov 2018 Jamen de fleste større stationcars med benzin og diesel bør kunne trække 1400 kg

Hvis i kører meget med campingvogn eller tung trailer, så ville jeg tænke meget over moment i motoren

På Bilbasen kan du under flere søgekriterier vælge min påhæng, den kan stå enten på 1250 kg eller 1500 kg

Så er der jo lidt og gå ud fra, i kan også indtaste en hel række andre parametre og søge ud fra

• #7   13. nov 2018 Volvo v50, Mondeo, Passat

• #8   13. nov 2018 Totalvægt på vores Mondeo var nu 2200, så 100 kg for meget.. de passat jeg lige har set har også enten for stor totalvægt eller må slæbe for lidt..

Kommentér på:
Stationcar med max total vægt 2200

Annonce