{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  generator
  • #1   3. dec 2018 Diodebroen kan blive defekt og aflade batteri, men tror nu ikke den brænder noget af. Generator kan også lave for høj spænding så den måske laver 16 volt eller måske mere, det vil jeg tro kan have indvirkning på diverse komponenter.
    Mvh. Gert

• #2   3. dec 2018 okay ja det er det jeg mener hvis den laver for meget strøm er det ikke spændingsregulator i generatoren der styre det? og vil den kunne sende strøm tilbage til min motorstyring muligvis?

• #3   3. dec 2018 En generator laver strøm...

Hvordan mener du at den sender strøm tilbage, med post nord eller?

• #4   3. dec 2018 Ved ikke så meget om det men hvis den spændingsregulator som er i generatoren er i stykker vil den så ikke sende for meget strøm op til de forskellig ting i bilen som derfra kan brænde af ?

• #5   3. dec 2018 Jo men du kan jo måle hvor meget den laver.

• #6   3. dec 2018 Kan jeg vel ikke når bilen ikke kan starte den brænder min motorstyring af nemlig det noget lort

• #7   3. dec 2018 Så må du jo prøve af frakoble generatoren, enten ved af afmontere remmen, eller stik/kabel.

• #8   3. dec 2018 men vil du sige det er muligt at den kan brænde ting af?

• #9   3. dec 2018 Hvis noget får mere strøm en det skal have, så kan det jo godt.
    Men nogle biler har noget der beskytter mod overladning/spænding ud over ensretter og spændings regulatoren i generatoren.

• #11   3. dec 2018 okay må prøve og kigge på det igen men fordi jeg tænker det godt kunne være min generator er fordi bilen har stået stille omkring 1 månede og da jeg ville starte den igen var mit batteri død for strøm jeg lader det op og prøver at starte men finder så ud af min motorstyring er død derfor tænker jeg det måske kunne være min generator som muligvis kunne være at spændingsregulator eller diode broen er død i den

hvad vil i mene er det helt hen i vejret det jeg tænker

• #13   3. dec 2018 Jeg er novice mht. afbrændt motorstyring da jeg aldrig har været ude for det. Hvordan har du konstateret at den er brændt af ?.
    Mvh. Gert

• #14   3. dec 2018 Bilen kørte fint da du stillede den for en måned siden?
    Nu vil den ikke starte efter stilstand.
    Det lyder ikke som motorstyring, er du sikker på at fejlen ligger der?

Når bilen ikke vil starte, hvad sker der så præcist?
    Er der fuld krat på starteren uden bilen bare tænder eller?

• #15   3. dec 2018 Jeg har flere gange oplevet at specielt Nissan der overlader ødelægger strømfordeleren. Men ikke ECU`n.

• #16   4. dec 2018 Fik et nyt sæt med motor styring start spærre osv og det satte jeg så i efter at have lavet en ledning der var dårlig og så håber jeg på det var det men den brænde af igen og jeg kan heller ikke komme i kontakt med min motorstyring på pc'en derfor er jeg næsten 100 på det er min motorstyring som bliver ved med at brænde af det er heller ingen gnist på mine tændrør men det siger næsten sig selv når jeg heller ikke kan få kontakt med styreboxen i motorrummet derfor jeg ville høre om der er nogen der har nogen forslag til hvad det kan være er der andre ting som kan sende strøm tilbage

Det mærkelig ved det er at da jeg satte en anden motorstyring på som brænde af igen inden den brænde af kunne jeg få bilen startet men det må være et eller andet som sender strøm den forkert vej havde tænding på i et min eller sådan noget inden jeg startet med den nye styre box ville mene det skulle brænde af bare med tænding på hvis det var en føler eller hvad er nu eller er i sådan en bil

Kommentér på:
generator

Annonce