{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.851 visninger | Oprettet:

Antonio L
Antonio L
Tilmeldt:
28. aug 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Vask selv plads i Odense? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har lige fået ny bil, og vil meget gerne passe på lakken så meget som muligt. Problemet jeg har lige nu, er at jeg bor i lejlighed og har derfor ikke adgang til en vandkilde for at vaske min bil.

Jeg ønkser ikke at tage den i vaskehal, da jeg har hørt rigtig mange sige, at det kan skade/ridse bilen. Så hvilke løsninger findes der til det?

Har set flere skrive om Au2Wash i Odense, som havde pladser med højtryksrenser - men den er desværre lukket.

Er der nogle der har et lignende problem eller gode idéer til løsninger? Mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask selv plads i Odense?
  • Antonio L
    Antonio L Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   6. dec 2018 Ja forkert håndvask kan gøre lige så meget skade. Dog følger jeg en god guide fra en, som har vundet flere priser for flot vedligeholdelse sin gamle Corvette, så jeg stoler fuldt ud på hans fremgangsmåde smiley

  • #4   6. dec 2018 jamen hvor kunne man så få vasket bilen med højtrykrens i odense i disse dage ?

  • #5   6. dec 2018 Det der er vigtigt ar at du bruger rigeligt med vand, for lidt af det kan medføre ridser fra skidt der bliver most rund i lakken.
    Folk er for nærig med vandet.


  • #6   6. dec 2018 De har da spande med vand ved de fleste vaskehaller.
    Havde det været sommer, kunne du have taget noget vand på alle de kirkegårde vi har, men de er nok desværre lukket for vandet nu pga. Frost

    Det kunne måske endda være at du kendte nogen som ikke har noget imod at du evt. Lånte noget vand ved dem.


  • #7   7. dec 2018 Jeg har samme problem, blot i København.

    Jeg bruger optimum no rinse, og her i vinterperioden kan jeg så vask selvom det måtte være frost vejer. Det er måden når man bor på 3 sal i byen.


Kommentér på:
Vask selv plads i Odense?

Annonce