{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

The matrix B
The matrix B
Tilmeldt:
14. feb 2007
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 145

Undervognsbehandling Silkeborg hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har lige købt en næsten ny bil og ønsker at få den rustbeskyttet, forhandleren bruger Pava i Silkeborg, men synes at have hørt at Pava udtørrer forholdsvis hurtigt, er der nogen der har erfaringer med Dinitrol i Bilernes hus, som også er en mulighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling Silkeborg hvor?
  • #2   13. dec 2018 Fabrikatet er mindre vigtigt mens udførelsen er altafgørende. Gå efter et undervognscenter som er medlem af en kontrolordning (f.eks. Teknologisk Institut), og som laver ingen eller få fejl.

  • #3   13. dec 2018 Har gode erfaringer med Dinitrol ved Bilernes Hus. Synsmanden synes også at de havde lavet et pænt stykke arbejde.

  • #4   13. dec 2018 Jeg kan garantere for, at hvis man bruger Dinitrol så vil det også blive knastørt efter 3-5 år i alle zoner hvor der er kraftig vandsprøjt, dvs i hjulkasser og på de lange paneler. Der hvor Dinitrolen er blød er ca midt under bilen.



  • The matrix B
    The matrix B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 145
    #5   13. dec 2018 #3 Det lyder da godt smiley

    #4 Ja, jeg er jo godt klar over at det ikke holder evigt, men 3-5 år er også hvad jeg forventer at det holder. Men havde bare hørt at Pavas produkt skulle tørre ud efter 2 år.


Kommentér på:
Undervognsbehandling Silkeborg hvor?

Annonce