{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

BMW f11 525d råd {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Søger en bmw mand der skal fortælle mig, om der er noget spec jeg skal kigge efter på en bmw 525d fra 2013? Er ved at overveje at købe en nemlig.

Automat gearet på den er det noget der holder? Har en 1600 kg trailer der skal efter engang imellem.

Den 4 cyl motor de er gået over til i de seneste 525d modeller er det en ok motor? Har de nogle børnefejl man skal være opmærksom på udover egr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW f11 525d råd
  • #1   18. dec 2018 Skide god bil, der køre godt. Jeg havde selv en 520D M-Tech. Den var vi meget glade for, dog endte det med den blev solgt, da vi ikke kunne leve med at man sad så langt nede.

    Vi skiftede kæderne i motoren, da de begyndte at rasle (kendt problem på 2.0 motor) og så skyllede jeg min gearkasse, det skulle jeg aldrig have gjort, den begyndte at skifte elendigt derefter, så vil Bestemt fraråde det, og nøjes med kun at skifte olie og filter, og så husk at købe en med metallak. Min var i ren sort, og den blev sku ridset for et godt ord.

    Så husk at den er dyr i vedligeholdelse, originale skiver og klodser foran, 55-6000kr osv osv.

    Held og lykke mes jagten på din nye bil, og find en med en masse udstyr, så er du godt kørende ??B)


  • #2   18. dec 2018 Det er mig bekendt en n47 motor.. de har jo en kedelig historik mht kæder som kan knække.. det er ikke alle der fejler.. jeg købte selv en 3 serie med samme motor for 3 måneder siden.. dog i 20d.. men derud over har n47 mig bekendt ikke nogle andre børnesygdomme.. har dog ikke yderligere kendskab til motoren med 25 motoren

    Meeeeeen... fortjener en 5 serie ikke en 6 cylinderen motor? smiley


  • #3   19. dec 2018 køb hellere en 525d med 3.0 du bliver gladere i længden.

Kommentér på:
BMW f11 525d råd

Annonce