Forsikre bil man ikk ejer {{forumTopicSubject}}
Hej står i et dilemma min kæreste har en bil kan jeg gort forsikre den når den ikk står i mit navn hverken som ejer eller bruger
Hej står i et dilemma min kæreste har en bil kan jeg gort forsikre den når den ikk står i mit navn hverken som ejer eller bruger
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
okt 2018
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 192
Mine kærester kan forsikre i mit selvskab til samme vilkår som jeg.
Har dog også forsikringer samlet samme sted.
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.583
https://fdm.dk/alt-om-biler/bilen-hverdagen/bilforsikring/hvem-er-daekket-af-din-bilforsikring
vis din kæreste står som ejer og du som bruger så kan du bruge din forsikring i dit navn. så det bare og omrig bilen så den kommer til at stå som beskreven. så kan du forsikre den. Men sker der noget og bilen bliver total skadet så det ejeren der får udbetalt pengen fra forsikringen for bilen. og det jo også helt ok da din kæreste ejer bilen. og vis i bor samme og har gjort det i 2 år mener jeg det er. så kan din kæreste få en forsikring til samme pris som du giver for din. da du kan overføre din ansatet/år til din kæreste. og du har stadig samme sikring til den pris du giver så det ikke noget der går ud over dig at gøre det.
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.218
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
Men nej, det er af logiske grunde, som nævnt ovenfor, mht. udbetalingen af forsikringspræmie mv. kun ejeren der kan forsikre bilen.
Da mig og kæresten flyttede sammen, der ville vi gerne have en bil i hvert vores navn og så hinanden som brugere, men det sagde vores assurandør at det var helt ligegyldigt hvem der stod som hvad, da forsikringen var helt den samme og der ingen problem var i at hun kørte dagligt i en bil i mit navn, uden hende som bruger, når vi bor sammen.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.583
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 96
Forsikre bil man ikk ejer