{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automat gear vs. Manuel
  • #2   27. dec 2018 Hvis du kun skal cruise i den, så skal den have automatgear. Det hører til stilen. smiley

Hvis du rent faktisk skal bruge den til noget, som f.eks lidt trackdays eller den slags, så er gearkassen dit mindste problem. smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   27. dec 2018 Automat!
    Du ville slet ikke være i tvivl hvis du havde kørt i en med manuel grydekasse

• #7   27. dec 2018 Jeg har en Mercury Cougar 1968, født med 3 manuelle og nu med 4, det er en fejl, den skal være med automatgear, det indså jeg ret hurtigt, men det vidste jeg ikke da jeg købte den.
    Den starter i 3 gear i tomgang, ingen problem der.
    Amerikaner, automatgear, altid!

• #8   27. dec 2018 #1 - Der er faktisk en stor "Save the Manuals" bevægelse i USA smiley

Ofte har aut. gearkasser nogle fordele på de gamle klassikere. For det første skulle det være nemmere at få stumper til aut. gearkasserne, og for det andet er det langt fra alle US manuel gearkasser der skifter godt. Jeg har prøvet det i to biler, det var ganske forfærdeligt i den ene, og velfungerende i den anden.

Jeg har dog ikke prøvet en bil som den du nævner.

• #9   27. dec 2018 Min 1969 Mercury er med aut. gear - Gamle US biler skal altid være med aut. gear.

• #10   27. dec 2018 Det skal da være tomat gear, jeg kører ikke med andet i mine USbiler, lyt efter andres erfaringer, dem der har haft manuel ville hellere have automat gear, dem der har automatgear ville aldrig vælge en manuel, tro mig ??

• #11   27. dec 2018 Kommer an på, hvad den kom med originalt. Ved, at Mustang'er stiger i værdi, hvis de er født med manuel gear.

• #12   27. dec 2018 6 CYL. Mustang er også dyrere, men der for vil jeg hverken eje eller have en 6 "CYL US bil, automatgear er og bliver nummer 1 No matter what

• #13   28. dec 2018 Ahh, det passer vidst ikke helt, at 6 cylindre er dyrere end 8?

• #14   28. dec 2018 #13 der der faktisk gode chancer for, rigtig mange V8'ere er ombyggede R6'ere og derfor er de ikke længere orginale. Det spiller en rolle for nogle...

• #15   28. dec 2018 Det da helt op til dig selv hvad du kan lide og køre med. kan du lide tomat så vælger du det. og alm gear vis man er til det. kender mange der har haft og har de gamle amerikaner biler. og vil så sige der er automatgear er godt nok ikke stærke.og syns de ikke laver anden end at renovere de tomat gearkasser. Men hvad jeg syns personlig er det en stor flyder så ja til automatgear.Men er det de mindre så ville jeg tage manual.

• #16   28. dec 2018 #11 Mustang med manuel gear er dyrere - hvad bliver det næste, tror du også på julemanden?
    Og #12 - Mustang med 6 cyl er dyrere - hvilken planet kommer du fra?

• #17   28. dec 2018 #15 nu ligger landet jo sådan at fra 641/2 til 69 er der ikke produceret så forfærdeligt mange 6 CYL Ford mustang, derfor har de en højere værdi i USA, det har de ikke i dk, da vil vi sgu have v8, filmbiler har en højere værdi i USA end i dk, du skal sgu ikke bilde mig ind, du vil give 150.000 kr mere for en bil der har været med i olsenbanden, end en der ikke har, godt nytår BANGGGG ?? ?

• #18   28. dec 2018 Den var self. Til Jens b #16

• #19   28. dec 2018 Alle biler skal have manuel gear, undtagen Mercedes og usa biler smiley

• #20   28. dec 2018 #17 "du skal sgu ikke bilde mig ind, du vil give 150.000 kr mere for en bil der har været med i olsenbanden"
    Øhhh, ved ikke lige hvorfra du har den idé at jeg prøver at bilde dig det ind? smiley

Kommentér på:
Automat gear vs. Manuel

Annonce