{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

w123
w123
Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294

Skifte kobling på 407 hdi? Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har en 407 hdi 1.6 som arbejdsbil/familieflytter og koblingen er netop gået.. Jeg er lidt i tvivl om jeg selv skal gå i krig med det eller ofre pengene på at få et værksted til det. Har plads i en lade til at stå og rode og kan godt afsætte en weekend til projektet, har lavet en del på mine skiftende gamle biler de sidste 15 år men ikke skiftet en kobling før, var egentlig klar til at gå i krig og havde mod på opgaven men efter at have kigget lidt på div. fora kan jeg se at det tilsyneladende er et større projekt, forbro skal af og det ser bøvlet ud uden en lift.

Er gearkasse og forbro ned den eneste realistiske vej, eller kan man tage forkofanger og køler af og løfte motoren ud i stedet? Jeg har en motorkran stående.. Er der nogen der har erfaringer med at skifte kobling på sådan en hjemme i garagen?

Vil gerne selv skifte den men har også brug for bilen til mit job så den kan ikke stå og glo i 14 dage, så måske skal jeg bare booke et værksted til opgaven? Hvor meget arbejdstid tager en prof til sådan et job?

Har bestilt nyt koblingssæt med udrykkerleje og dobbeltmasse svinghjul fra tyskland så delene er på vej.

Sætter pros på at høre fra nogen som kender til opgavens omfang - godt nytår!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte kobling på 407 hdi? Erfaringer?
Kommentér på:
Skifte kobling på 407 hdi? Erfaringer?

Annonce