{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Golf 4 problem {{forumTopicSubject}}

Har brug for lidt friske øjne på mit problem

Har mig en golf 4 1,6 fra 2002
Forleden begyndte bilen at blinke i lys styrken , derefter lyste airbag , ABS , og derefter sagde den on og off fejl på generatoren - alt det kom dagen efter vi strammede batteriet fast og efter en masse regn
Bilen dør for strøm og jeg køber nye kul til generatoren og wupti så kørte den ubeklageligt til igår jeg mødte en vandpyt -
Alle fejl den viste slukker efter få minutter men batteri lampen forbliver tændt
Nogle fif jeg evt kan bruge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 problem
  • #1   5. jan 2019 Det vel enten ledning til generator eller selve generatoren der er defekt så den ikke kan tåle vand. tjek også stil til motor det er ok. er ledning og stil i orden så kan det vel kun være noget intern i generatoren der ikke kan tåle fugt. og så er der kun at udskifte den. har du prøvet at måle hvor meget den lader generatoren ?

  • #2   5. jan 2019 Har ikke målt hvor meget den lader - det må tjekkes imorgen - resten er tjekket
    Men underligt den virker fint i 2 dage efter nye kul er sat i og derefter lyser alt igen
    Ser mig efter en ny generator smiley


  • #3   6. jan 2019 Jamen så kig du da efter en ny generator... Du kunne også gøre det der bliver foreslået. Nemlig at kontrollere ledningerne og stik, for at se om de skulle være skadet eller blottede...

  • #4   6. jan 2019 Det har jeg gjordt - og tjekket stel

  • #5   6. jan 2019 Kan godt være generatoren. Husk at tjekke alle hjulne til multiremmen for kan godt være nogle lejre er dårlige og bør skiftes samtidig. Har bare set mange der skiftet løs uden at gennem se ledninger og måle sig frem.
    Lavede selv den fejl på min gamle Vento. Troede. Motoren var død (igen) så solgte den for småpenge. Den nye ejer skulle lige være en nar og skrive at efter han skiftede en sikring (som ikke så ud til at være brændt men som var det) så kørte den igen. Der bliver man sku lang I ansigtet over at havde solgt bilen med end fejl til 10kr for 6000kr under markeds pris.


  • #6   6. jan 2019 Tak for fif smiley ja øv men heldigvis lærer vi af de fejl vi laver
    Jeg tjekker ekstra


Kommentér på:
Golf 4 problem

Annonce