{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  BMW F11 hjælp!!
  • #1   11. jan dyrt med de km!
    har set 525d 3.0 med færer km til 190000


  • T S T
    T S T Online Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 189 Emner: 35 Svar: 809
    #2   11. jan Synes godt nok det er dyrt. Og mange km. Det er ikke kun motor, der har kørt så langt, men også alt andet smiley

  • #3   11. jan Kan godt ske at det er dyrt - men den bil kører mange km endnu hvis den er ordentlig vedligeholdt.

  • #4   11. jan Syntes også det virker voldsomt. For 170.000kr skal du ned til 200-250.000 km og måske en 2011

  • #5   11. jan https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/520d/20-touring-aut-5d/4132998

    Er det den? 160-165000 ved en forhandler kunne måske gå an. Men 170000 ved privat er aaaalt for dyrt.


  • #6   11. jan Det afhænger meget af, om det er ved en forhandler med garanti, eller det er en engros/privat handel du har gang i. Og hvad der er af udstyr.
    kilometer ville jeg ikke være så nervøs ved, hvis der er en god service historik på bilen. Det behøver ikke være autoiseret værksteder, bare der er dokumentation på hvad der er lavet.
    Om der er et godt køb, afhænger også af, hvad du køre af kilometer.


  • #7   11. jan Søren:
    "Om der er et godt køb, afhænger også af, hvad du køre af kilometer. "

    Det kan man jo ikke sige. For med det statement så mener du at bilens pris er afhængig af en udefrakommende faktor udfra hvor meget køber skal bruge den. Ej vel?


  • #8   11. jan Thomas M

    Ja det er den bil du har sendt link om.
    Den har bare en del udstyr synes jeg.
    Men 300.000 er i mine tanker også mange km.


  • #9   11. jan Alle service er overholdt hos BMW

  • #10   11. jan Jeg er ikke bange for de KM den har kørt - men jeg er bange for at de KM den har kørt betyder at når du har kørt 100000 mere i den så bliver den usælgelig til rimelige penge.

    Den er godt udstyret men det er også den tilsalg med flest KM. Den er svær - han vil endda have ekstra penge for 18" vinterfælge.

    Og husk at at mere udstyr er lækkert, men at mere udstyr på vej mod 10 år også åbner op for flere reparationer. Just saying smiley


  • #11   11. jan De 170.000 kr. Er med 18" fælge de er som nye.

  • #12   11. jan Okay, det er bare ikke det som står i annoncen smiley

  • #13   11. jan Nej men har forhandlet mig til at de skulle være med?

  • #14   12. jan Thomas M. Jo det mener jeg faktisk….
    Hvis du køber en bil der har kørt 200.000 og køre 50.000 om året og har bilen i 2 år, så har den lidt et stort værditab på de 2 år
    Hvis du køber en bil der har gået 300.000 og køre de samme km i den vil værditabet ikke være så stort.
    Omkostningerne ved at holde nr to kørende vil måske være meget højere, men det er et sats.
    Jeg købte selv en 10 år gammel bmw 530d med 300.000 på klokken, der var det sidste år kostet 100.000 på vedligeholdelse på bilen. Jeg har nu kørt 80.000 km i den. det har kostet mig små 30.000 i reparations udgifter, men det er begrænset hvad den har tabt i værdi måske 40-50.000, det vil sige at det ca har kostet mig det samme at køre 1,5 år, som der er brugt på et år alene i rep. Udgifter.
    Havde jeg nu kun kørt 30.000 i bilen i perioden ville regnestykket se noget anderledes ud, også hvis jeg havde købt en der kun havde kørt 200.000, og så kørt 30.000 i den.
    Jeg mener bestemt der er en sammenhæng mellem hvor mange kilometer man køre og hvor langt bilen man køber har kørt. Køre man mange kilometer og køber en bil med få kilometer på bagen, ved man den lider den et stort værditab, køber man en bil med mange km på bagen risikere man en stor værkstedsregning men man ved det ikke.
    Om det er et godt køb, afhænger selvfølgelig også af, om det er den bil man gerne vil have.


  • #15   13. jan Søren: Jeg forstår skam godt dine udregninger og "gæt" som er vel begrundet smiley

    Jeg gætter jo også selv på hvad det mest optimale er, og vi ved i sidste ende ikke hvad han kan få for den når han selv skal af med den. smiley


  • #16   13. jan Jeg står i ca samme dilemma. Om jeg skal købe en 520d eller 320d. Hvilken har størt tab.

  • #17   13. jan Siqu: Og du har fået svar i din tråd, men fordi svaret ikke passer dig så læser du henover det.



  • #18   13. jan Har jeg sagt det ikke gør ? Jeg er måSke ikke enig eller stoler på det svar og søger yderligere bekræftigelse på nogle af se svar.

Kommentér på:
BMW F11 hjælp!!