{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm fusk
  • #1   19. jan 2019 Det er sku meget normalt der er fusk i lygterne på gamle biler, især når det er unge der har haft dem. Så længe det bare er lavet i lygtens ledningsnet, så kan man altid købe nyt ledningsnet hvis det er helt galt, og så dyre er de heller ikke til "normale" halogen opsætninger.

• #2   19. jan 2019 Der er mange af de gamle VW hvor ledningerne i lygterne blev gnavet over, måske derfor de er trukket ud gennem lygterne

• #3   19. jan 2019 Jeg har også leget meget med min gamle getz med eftermonteret linser.. Klippet positionslys ledning monteret us light og solgt bilen sådan.. Han bliver ikke glad for den når han engang ser de ledninger.. Han så det også godt. Han købte bare min bil uden at prøve bilen eller starte motoren..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   19. jan 2019 Jeg har "fusket" mange ledninger igennem arbejder, pga de org var så gamle og møre, at lyset ikke virkede.. Det kan dog laves pænere end på billedet, men det er satme svært at undgå, især når vi snakker om bil på omkring 20år smiley
    ledninger er desværre en "sliddel"

Men mon ikke der er tale om noget efter monteret der.. Du skulle aldrig have celis ringe i forlygterne, vel smiley

• #5   19. jan 2019 Fuskere....

Hvorfor ikke lave det ordentlig, uanset bilens alder, for det er da ikke en undskyldning for at fuske....

??

• Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 18 Emner: 5 Svar: 99
    #6   19. jan 2019 Hmm - Det at fuske er absolut et ord der ligger i "gråzonen" hvor ingen kan skrive om, hvad der er rigtigt eller forkert!

Går det ud over disse "bredder" ligger vi så uanset hvad, ude i det ulovlige eller ting, der er direkte farlige for føreren (sikkert også ulovligt)

Lidt som ved gamle lejligheder, hvor man næsten altid kan finde "fusk/hjemmearbejde" der så efterfølgende hænger på en selv, når man skal sælge den, da der på dette område som oftest senere hen, er indført en klausul på, at lejligheden inden salg, først skal gennemgåes af en elektriker/anden håndværker smiley

Bilernes sammenlignelige tilstand er så ikke endnu under disse "utrygge" forhold - men det kommer jo nok smiley

• #7   19. jan 2019 Jeg har også lavet en del af de ledningnet til de forlygter på de modeller. Og som der også bliver skreven så kan de ledninger i de forlygter gå til. Jeg plejer så tage de lygter af og skiftet de ledninger inde i lygten ved at lodde nye I med krympeflex, Så man ikke kan se det er bleven lavet. plus det er lavet lige som det er som nyt. Men kan godt forstå dem der ikke lige gider og afmonteret lygten og forsøger at lave det mens den sidder på bilen. Og selv om man gør det Kan det laves pænere end på det billedet der.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   19. jan 2019 Freeway
    Ja hvis kunden gider betale de par hundrede eller 3 ekstra som afmontering ville koste, så er din beskrivelse vejen frem, men der er flere som hellere ser på en grim ledning, end betaler de ekstra penge, især hvis resultatet er det samme (Det virker, og der kommer lys)

• #10   19. jan 2019 har desværre ikke de celtic ringe i lygterne og det er ikke så dyrt ved vores mekaniker vi får det lavet til billig penge:) har kigget på de andre ledninger og stik de fejler ikke noget, prøvede at pille den røde ledning fra så forsvandt det ene lys i lygten

• #12   20. jan 2019 Virker det?
    Hvis nej: lav det.
    Hvis ja: hvorfor vil du så have det lavet?

• #13   20. jan 2019 Hvis stikket ikke fejler noget men lyset forsvinder nå du frakoblet den røde ledning. Så fejler stikket jo noget. Ingen grund til at lave det hvis det virker. Slet ikke hvis du ikke selv kan så er det jo ligegyldige penge at bruge.

Kommentér på:
hmm fusk

Annonce