{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.858 visninger | Oprettet:

Udskiftning af dyse. {{forumTopicSubject}}

Pænt goddag.
Jeg har købt en chevrolet epica den 28-11-2018 2.0 diesel fra en forhandler.

Jeg har fået udskiftet tandrem på det og alt virkede fint, men dysen blev så defekt og jeg og forhandleren splittede regningen.
Motorlampen har så lyst lige siden den er blevet skiftet, og igår blev der tilsat noget addtiv på og han nulstillede så displayboradet ved hjælp af sin tester.
Efter en times kørsel dukker motorlampen op igen?
og motorlampen har været on og off lige siden jeg har købt bilen, og er bange for det generelt er en motor som er ved at gå død, bilen har kørt 237xx.

Har jeg lov til at brokke mig til forhandleren og sige jeg gerne vil returnere den og få mine penge tilbage hvis bilen ik bliver fixet 100%?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af dyse.
  • #1   22. jan 2019 Nu nævner du ikke hvad bil det er
    Men jeg har lige skiftet dyser på en Insignia fra 2011 der skal alle dyserne kodes til bilen med tester


  • #2   22. jan 2019 Det er en Chevrolet epica, det har jeg også skrevet i opslaget. Model 2007 2.0 VCDTI

  • #3   22. jan 2019 Undersøg om ikke en ny dyse skal kodes


  • #4   22. jan 2019 Det dem der kører med vw 2.0 pd tdi motor ikke. Jamen hvad med at forlange han laver den bil så den virker som den skal. forstår det sådan det en bil du for nylig har købt. Og vis den har haft fejl lige siden du har købt den så skal den bil forhandler lavet bilen uden det koster dig noget. kan så heller ikke forstå du skulle betale noget overhovedet til den dyse. da den burde han da have dækket fuld ud. da den ikke tager skade pga af et tandrem skift.

  • #5   22. jan 2019 Hm det må jeg spørge ham så.

  • #6   22. jan 2019 Jeg har også forstået det sådan og jeg fortryder lidt at jeg betale for det dyse arbejde der, men jeg skal også over til ham senere i dag og forlange at bilen skal kunne virke 100%, ellers ville jeg gerne returnere bilen til ham og få mine penge igen, fordi den har lyst on og off siden jeg har fået bilen, men den kører som den skal det er det der forvirrere mig.

  • #7   22. jan 2019 nej du skal ikke spørge du skal forlange at få lavet din bil. da den jo tydelig ikke var i orden da du købte den når motoren lampen lyse som den har lyst til. Men blev medlem af FDM de kan hjælpe dig vis din bil forhandler ikke sådan lige vil give sig.

  • #8   22. jan 2019 Det skal jeg gøre tak for dit svar freeway.

    Jeg tager over til ham og siger at bilen skal virke 100 % og den motor lampe ikke skal vises igen, fordi jeg også gerne ville syne bilen snart ellers bliver FDM kontaktet. Jeg har heldigvis slutseddel og dokumentation på de ting som er blevet lavet, og hvis det nu skulle ende helt galt så kan man se han har arbejdet med det og ikke andre smiley


  • #9   23. jan 2019 jeg ville også kræve penge tilbage for dyse arb

Kommentér på:
Udskiftning af dyse.

Annonce