{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hydraulisk kobling
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   26. jan 2019 det kan du mærke når du træder på den er der ingen modstand som der plejer at være kan det godt være det hydrauliske system

• #2   26. jan 2019 Den er helt blød, lige da det skete blev pedalen i bund, trak den op med foden, og nu kommer den selv tilbage, dog slet ikke med samme tryk som normalt, men glider stille tilbage, og der kommer intet lyd fra gearkasse/kobling, jeg har kun rodet i kabel koblinger og var det sådan en ville jeg sige at det var kablet da der ingen lyde eller glidende har været fra koblingen, men så der folk der siger at en hydraulisk koblingen ikke glider men bare dør,

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#3   26. jan 2019 på gear kasse sidder slave cylinderen der kan man se om den bevæger sig når der trædes på koblingen

• #4   26. jan 2019 Se ? Å hvordan det, var under den for og prøve og lufte slaven ud, men den sidder helt oppe bag ved så ved ikke lige hvordan man skal se der op, det er den lang gående motor

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   26. jan 2019 ja nu kender jeg ikke opbygningen af bilen men bruger tit et spejl for at kunne se rundt hjørner
    er det denne type
    https://www.youtube.com/watch?v=vXq3DSZru94

• #6   26. jan 2019 Du kan ikke se om den virker, da slavecyl. sidder et stykke inde i koblingshus. Du kan se efter om der er bremse væske nok i beholder samt tjekke om der er kommet noget ud ved hoved og slavecylinder. Hovedcylinder sidder ved koblingspedal.
    Mvh. Gert

• #7   26. jan 2019 #5 å smart havede ikk lige tænkt så langt, at man kunne komme ned den vej,

#6 okay, så det er af med den og kigge smiley

Kommentér på:
Hydraulisk kobling

Annonce