{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bil bør jeg vælge
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   28. jan 2019 det kan man ikke udtale sig om før man har set bilerne men Dsg kan være et dyrt bekendtskab

• Artur A
    Artur A Tilmeldt:
    feb 2012

Følgere: 14 Svar: 7
    #2   28. jan 2019 Begge biler med dsg før eller senere går i stykker ..

• #3   28. jan 2019 Du skriver ikke hvor mange km de har kørt. heller ikke om de er passet med service på motor og gearkasse,plus hvad stand de står i...

• #4   28. jan 2019 altså hvis det er bilerne som emne, så mener jeg de har samme motor og gearkasse. og da de begge er vag så tror jeg de er rimelig ens.

• #5   28. jan 2019 Husk og kig om service på gearkasse er lavet pr. 60.000 smiley ellers er det jo din smag der bestemmer bilen

• Artur A
    Artur A Tilmeldt:
    feb 2012

Følgere: 14 Svar: 7
    #6   28. jan 2019 60000 km kun ved 6 trins

hvis den er 7 trins Skifter men ikke olie ...

• #7   28. jan 2019 Jeg mener det stort set er samme motor??
    - Begge biler kommer jo fra VAG gruppen..
    Om det er samme undervogn må jeg være dig svar skyldig på..

Men da bilerne næsten må være identiske kommer det jo an på hvordan de er holdt servicemæssigt.. Som de andre herinde så fint påpeger.. smiley

• #8   28. jan 2019 Er det pd eller cr tdi motor du kigger på ? For de skifter vist i det årstal.. har du kørsels monsteret Til en diesel?

• #9   28. jan 2019 Du skal finde ud af hvad motor kode og gearkasse kode er, før man kan komme med et kvalificeret bud..

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #10   28. jan 2019 Begge er noget .... og er slet ikke holdbare. De kommer til at koste det samme som indkøbsprisen på bilen i værksteds udgifter over forholdsvis kort tid. Men det er selvfølgelig bare min mening, jeg kommer ALDRIG til at eje noget fra vag koncernen, udover måske en gammel boble fra dengang de lavede biler.

• Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   28. jan 2019 Kompressor Knud. Hvilket mærke ville du så kigge efter vis du gerne ville have en bil med automatgear

• #12   28. jan 2019 #6
    Nu var dsg7 så ikke lavet den gang, så jo det skal han kigge efter. Men ja 7 er med tørkobling og har ikke samme service som dsg6

Du må være stor modstander. Ja der er dårligt om alt, men dsg køre sku fantastisk og aldrig noget jeg har haft problemer med og den næste vogn er bestemt osse med dsg smiley

Kommentér på:
Hvilken bil bør jeg vælge

Annonce