{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Må man det
  • #1   28. jan 2019 Hvis det stikker ud fra bilen er det ulovligt, da cykelister/forgængere kan komme til skade hvis du rammer dem.

  • #3   28. jan 2019 Vil det sige at mit faste anhængertræk bag på så er ulovligt smiley da det jo stikker ud fra bilen/kofangeren af smiley #1?

  • #4   28. jan 2019 Har det fleste biler ikke som standard et punkt hvor der er et trækøje, eller et sted til at skrue et nød trækøje på, jeg ved min KIA har både foran og bagpå.

    Tror også skodakongen gætter her smiley


  • #5   28. jan 2019 Men ellers køb sådan en af de to modeller her. Den ene passer til det gevind man sætter træk øjet i. for og bag nem hurtig løsning. vis du har sådan en
    https://www.qualitec.dk/traekojer-til-bil-slaebeoje-til-euro-biler

    og vis du kun har et træk øje under/i kofangeren for og bag så køb sådan en trækøje/snor her. begge er jo nemme løsninger hvor du ikke skal svejse noget på.
    http://www.rallyshop.dk/commodity/1353

    og du kan finde dem i nu billigere på eBay vis du søger lidt der efter det.selv om de på de link her jo er billige i forvejen.

    https://goo.gl/images/DRvVKW

    men hvad slags bil er det? er det en alm personbil eller str van ?


  • #6   28. jan 2019 Hvis du møder op med noget du bare har svejst på bilen, og som stikker UD fra bilen, så bliver den ikke synet, med mindre synsmanden lukker øjene.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 525
    #7   28. jan 2019 Det tror jeg de fleste synsmænd vil acceptere hvis bare det er med afrundede kanter og jeg ville godkende det hvis det ikke stikker for langt ud. Det er jo lovligt med trinbræt udenpå bagkofanger. Men hvorfor ikke monter træk og svejs møtrik på toppen af knop så skal det ikke godkendes da der ikke kan kobles trailer på og så trækker du i noget der bedre kan holde. Træls at trække bunden skæv fordi man ikke har ordentlig befæstelse til bilen

  • #8   28. jan 2019 Hvilken bil har ikke øjer til bugsering både for og bag?

    Ingen jeg kender til da...


  • #9   28. jan 2019 jeg har lavet sådanne trækøjere, både for og bag.
    og de er lovlig, da det er 6mm fladjern

    og udragende dele, som et trækøje, skal have en radius på minimum 3mm.
    så der for kan man bruge 6 mm fladjern.

    bag er den skruet på med beslag til trækker.
    foran er der lavet en konsol, på kølervamgem, som den er skruet på.
    har synet den 2 gange med det.
    og har spurgt om det var lovligt,


    profilbillede
  • #10   28. jan 2019 Hvilken bil er det.?
    De fleste biler har det allerede.


  • #12   28. jan 2019 Det er en Toyota rav4 4x4. Har faktisk ikke set om der skulle være sådan et gevind, hvor der kan skrues sådan en krog ind, men kigger efter det i morgen.. syntes ikke jeg vil offre de 5--6 000 kr et nyt anhænger træk koster. Jeg takker for alle de rigtige gode svar. Sku skønt,at få hjælp herinde fra. Super aften til alle. .. mvh hc. smiley smiley smiley

  • #13   28. jan 2019 jeg gav 1300 for et nyt til Volvoen..
    og på Pajeroen (og andre 4x4), er øjet skruet på, men stikker heller ikke udenfor kofangeren..


    profilbillede
Kommentér på:
Må man det

Annonce