{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Johannes R
Johannes R
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 9

passat 1.9 tdi {{forumTopicSubject}}

hej jeg står med en passat 3bg 1.9 tdi motorkode avb
reg vy 38548

og sagen er sådan at forruden er gået i stykker med regnsensor og skal erstattes, men er det bare lige?

og gearkassen er sur i det, 5 og bakgear er fuckt. er der nogen der ved om der er en gearkase fra andre motorkoder der passer? fordi jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde nogle brugte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passat 1.9 tdi
  • #2   2. feb 2019 Din kaskoforsikring dækker ofte en stor del af prisen på en nu forrude ved deres sammenarbejdspartnere smiley Jeg giver kun 1/4 af rude skiftet i selvrisiko smiley

• #3   2. feb 2019 Årh havde ikke set det var en så gammel bil, så har du nok ikke kasko smiley Jeg ville stadig benytte et mærke firma, da man risikere at bilen ruster hvis de ridser lakken når de skærer den gamle rude ud smiley Man skal selvfølgelig det mod bilens generelle stand og værdi smiley

• Johannes R
    Johannes R Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Emner: 6 Svar: 9
    #4   2. feb 2019 ja, det virker nok som det bedste.

mht forsikring så er der ikke noget og gøre da jeg har købt bilen med den ødelagte rude.

tror du de rer andre gearkasser der passer til motoren?

• #6   2. feb 2019 Har du forsøgt at justere gear vælgerne og har du skiftet olie op gearkasse.? Min var også bøvlet at få i gear men efter en grundjusering og ny olie virkede den fint igen. Måske dine skifte bøsninger trætte de kan købes ret billigt på ebay

Kommentér på:
passat 1.9 tdi

Annonce