{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

problemer med betaling. {{forumTopicSubject}}

hey bg.

er lidt i vildrede.

En a mine venner ville gerne lave noget rust for mig, det er han god til og plejer at give en fair pris. Så ringede til ham. sagde a jeg gerne ville ha skiftet hullet omkring tanken, og så skulle der nok oss være lidt hul i bunden - så spurgte jeg hvad han mente det ca ville korste - 2000 ca.

nu har han lavet del i bunden - men kun max 4 timer, og nu siger han så a han skal ha de 2000? .. hmm, nu mener han a vi aftalte 2000 for et hul i bunden og det ved tanken - nu mener han a de to huller i bunden svare til det vi aftalte, men er 4 timer ikk meget lidt?

HJÆLP hvad skal jeg gøre. ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med betaling.
  • #1   22. dec 2006 Lige mine ord NYLLE

• #2   22. dec 2006 ja faktisk. har kendt ham herre lang tid, og han har bare lavet 100 ting på en a vores fælles venners bil, og der har ikk været nogle problemer. men det frøste gang han har fat i min bil

• #3   22. dec 2006 Det her er grunden til jeg altid laver rust selv.

Lær nu at lave ordentlige aftaler med hinanden, for faen da...

Sig til ham at du stadig mangler at få lavet hullet omkring tankdækslet, og hvis ikke han gør det, får han 1500 kroner og så må der være en anden der kan lave resten.

• #4   22. dec 2006 Er han utilfreds, kunne han bare have bedt om at se bilen før han gav sit tilbud.
    Er du utilfreds, kunne du bare have krævet at der f.eks blev taget billeder og lavet en skriftlig aftale mellem jer.

Ikke nemt, men når der kommer penge imellem venner, sker den slags her.

• #5   22. dec 2006 jeg sagde også til han a når han fik dne op og kigget ordentligt på den skulle han ringe-- det gjrode han bare ikke. ringede til ham 18:15 og der var han ikk kommet på værksted endnu og kl 21:45 var han ved at pakke sammen.. hm

• #7   22. dec 2006 Når det er sort må du jo se om du kan forhandle lidt, hvis ikke det kan lade sig gøre må du betale hvad han vil ha og så ellers finde en ny "ven" til at lave rust fremover!

• #8   22. dec 2006 han mangler nok penge til jule gaver.. stik ham en tusse og få lavet resten et andet sted..

• #9   22. dec 2006 sådan som det står nu for han fingeren og ser aldrig mig mere, dog har jeg ikke lyst til det, han er en frisk fyr, og faktisk en a mine kammier.. fatter bare ikk hvad han har gang i.

hmm forstår det bare ikke når han har lavet så meget andet for min anden kami uden problemer

• #10   22. dec 2006 PE - ja jeg ved netop a det er derfor, men syntes ikk a det kan passe a det skal gå ud over mig? - vil gerne gi ham en god pris men 2000 er ca 500 kr/t - o det måske li lidt i overkanten.

• #11   22. dec 2006 ARGHHH! fatter bare ikk a han prøver at ta røven på mig sådan, og så op til jul... hmm han ved a jeg har li så lidt penge som ham

• #12   22. dec 2006 Hvis nu han har rendt rundt som en skoldet skid, for at lave din bil på 4 timer, så er det vel ok? Hvis jeg kan lave 8 timers arbejde på 5, så skal det da ikke komme dig til gode?

At lave venners biler osv, er dødens pølse. Penge bliver altid problemet. Jeg gider næsten aldrig at lave venners biler, medmindre de kan lave noget for mig. Det kan jo være din anden kammi som han laver for, laver noget for ham? Spørg dig selv om du egentlig hjælper ham, når han mangler hjælp?

• #13   22. dec 2006 kan godt se hvad du mener henrik. faktisk det hele du siger.

men ja, jeg hjælper hvis jeg kan, både ham og alle andre.

• #14   22. dec 2006 Philip - Snak med hinanden så. Spørg ham om ikke han kan få halvdelen nu, og resten når han har lavet det ved tankstudsen.

• #15   22. dec 2006 lidt har jeg snakket med ham og han vil ikke lave mere for de 2000.. men, ja prøver,

er oss lidt bange a hvis jeg så for ham til at lave det ved tankstudsen for samme pris gider han ikk gøre det ordentligt

• #16   22. dec 2006 det er ikkke noget ven venner er til for at hjælp hinanden

• #17   22. dec 2006 Hvordan skal vi kunne tage stilling til sådan en sag, han har garanteret en anden historie...

Betal ham de 2000, det er billigt sluppet for at finde ud hvem der er ens ven...

• #18   23. dec 2006 til den pris må det jo være MED regning ... jeg fik lavet begge bagskærmkanter incl maling og skiftet hovedbremsecyl. samt skiftet bremserør til baghjul for 1650.-

Kommentér på:
problemer med betaling.

Annonce