{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Min golf 4 køre på 3 cylinder?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min golf 4 1,6 køre på 3 cylinder og jeg har skiftet tændrør, kabler og tændspole og der har ikke ændret på den køre på 3.
Nogle der har prøvet det før og er der noget jeg eventuelt kan måle ud og se på eller?

Tak på forhånd
Mvh Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min golf 4 køre på 3 cylinder??
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #1   15. feb 2019 Derfor man fejlsøger inden man skifter.
    Er der gnist på alle tændrørene, og sprøjter alle dyserne som de skal.
    Lyser motorlampen, og har der været tester på, for at se live data.

• #4   15. feb 2019 Skiftede tændrør, kabler og spole en ugen før jeg fik problemet men jeg fejlsøgt lige på de nye dele og alt virker som det skal. Kan dog se at det er cylinder 1 der er problemet og det ligner lidt at der kommer olie på tændrøret så det måske ikke vil afgive sin gnist. Men så når jeg har blæst i cylinderen og fået olien væk fra tændrøret vil den stadivæk ikke starte på alle 4. Så lidt olie som den bruger burde den nok kunne brænde det af så den stadivæk kørte på alle 4 tænker jeg.

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #5   15. feb 2019 Hvordan ser de 4 elektroder ud, efter du har forsøgt at starte den? Er de våde?

• #6   15. feb 2019 har du taget en kompression test af den cylinder. for vis du ikke har gjort det så det en god ting at starte med det. Så du ved at det er i orden eller om fejlen er der. og sådan en tester til benzin biler kan købes til ca 150 kr i Biltema. Der efter så tjek at din benzin dyse virker til den cylinder. evt prøv at bytte 1 og 2 dyse rundt. og se om fejlen følger den dyse. Det er hurtig nemt at gøre. for du har jo udskiftet næsten alt i tænding siden. Hvad jeg kan forstå.

• #7   15. feb 2019 Det er den her jeg mener du kan købe ved Biltema for så kan du hurtig se om det er et dårlig stempel ventil eller til sodet stempel ringe.
    https://www.biltema.dk/bil---mc/varkstedsudstyr/testinstrumenter/kompressionstestere/kompressionstester-2000016979

profilbillede
  • #8   15. feb 2019 Der må være lidt mere historie her.. hvorfor har du skiftet tændrør..spole og kabler inden det problem her opstår, det må der være en grund til..
    og som Freeway er inde på, få lavet en kompressionstest på den.. få set om der er strøm og signal til dysen...

• #9   15. feb 2019 Ville også starte med kompression..

Kommentér på:
Min golf 4 køre på 3 cylinder??

Annonce