{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Nissan Almera 2002 vs. Volvo V40 2002 {{forumTopicSubject}}

Hey guys.

Overskriften giver pænt meget sig selv. Jeg uddyber dog med lidt detaljer.

Jeg har pt. en Nissan Almera fra 2002, kørt 145.000 km, 1.8L, 114 HK, UV50940, som gik igennem synet sidste forår. Den gav jeg 6.000 for, da min far gav den til mig til en god pris.

(Han havde selv givet 12.000 måneden før, hvor hans egen Mazda var stået af, og den skulle være en bil til den måned indtil han fik sin nye BMW 320d)

Jeg har været glad for den, men kileremmen skal nok skiftes, da motoren hyler, og lyset i instrumentbrættet til tider ikke tænder fuldt op. Det skal jeg selvfølgelig have fixet.

Jeg er af min nabo blevet tilbudt en Volvo V40 fra 2002, 1.8L, 122 HK, VD30319, der har kørt 260.000 km, men går igennem synet her i starten af næste uge, for 15.000 kroner. Jeg har været ude at køre den, og synes den kører godt, men er dog en lille smule skeptisk ift. hvor meget den har kørt, og hvor pålidelig den vil være.

Så nu ville jeg egentlig høre hvad I tænker - bør jeg skifte eller ej? Tanken er at jeg kører i bilen (uanset hvilken) de næste 2-3 år, indtil jeg har mulighed for at købe min fars BMW til en god pris.

Lad mig høre fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Almera 2002 vs. Volvo V40 2002
Kommentér på:
Nissan Almera 2002 vs. Volvo V40 2002

Annonce