{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Bmw e46 airbag lampe {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri.
Jeg har en bmw E46 og jeg har skiftet kabinen i den, forsæder og bagsæder og jeg tog batteriet af fordi jeg vidste at der sidder et stik under hver forsæde. Da jeg havde skiftet det og satte batteriet til igen så lyst airbag lyset?
Jeg har prøvet at skifte stikkende fra de gamle sæder over på de nye + der hvor du sætter selen i
Men uden held ??
kan det være fordi jeg har tage batteriet af? Og skal jeg prøve at få airbag koden slette og se om dem kommer tilbage ?
Eller er der andre ting som jeg kan prøve
Hilsen Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 airbag lampe
  • #2   23. feb 2019 det kan være stikkerne under sæderne som måske fejler lidt, prøve at tage dem fra og sætte dem i igen, og få en til at nulstille computeren

  • #3   23. feb 2019 Der skal tester til for at slukke airbag lampen. nu når den er tændt pga af evt den dårlige forbindels eller hvad nu det er. så det ikke nok at lave fejlen den skal slukkes med tester.det gør den nemlig ikke selv også selv om fejlen er lavet.

  • #4   23. feb 2019 jeg har også skiftet min kabine på en E46 og der tog jeg batteriet fra, du kan jo prøve det sker der ikke noget med

  • #5   24. feb 2019 en airbag lampe som lyser.
    skal slukkes med tester.

    den slukker ikke selv.


  • #6   24. feb 2019 Jeg er med på at den skal slukkes med en tester.
    Nu sad jeg og læste lidt om det igår og kan se at der sidder en bst i en e46 og den er til for at bryde strømmen hvis du kører galt så der er mindre chance for brænd. Den kan godt tage skade når man piller batteriet fra. Hvis den har taget skade så kan den få airbaglyset til at lyse.
    Jeg vil prøve med at få en tester på og hvis det ikke virker vil jeg skifte bst'en


Kommentér på:
Bmw e46 airbag lampe

Annonce