{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Mikkel G
Mikkel G
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2

Problemer med Nissan 100nx ga16ds {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt problemer med min Nissan. Den går lidt ujævnt i tomgang. For at undgå at den går ud bliver jeg nød til at have den til at gå ved ca 1500 omdr. Synes også at den starter lidt sjovt. Når jeg tænder den starter omdrejningerne ved 1500, og begynder med det samme at falde til de 1000 hvis jeg ikke lige holder foden lidt på speederen og bilen ryster helt vildt ved lave omdr. Når den så bliver varm stiger omdr til 2200 indtil jeg træder på speederen og chokeren slår fra.
Desuden så tøver den helt vild når jeg accelerer og den begynder at ryste indtil den lige får fat igen, men det sker først en 10 min inde i køreturen. Det forsvinder igen hvis jeg lige hurtigt slukker bilen og tænder igen. Ved ikke hvad der kunne være problemet. Skiftede tændrør i sommers og har lige skiftet de gamle tændkabler og fordelerdækslet (kunne ikke få fat på en ny rotor). Har sprøjtet karburator rens i karburatoren, men ingen af tingene har fået problemet væk. Fik også skifte mange vakuum slanger i sommers.

Tror det er en elektronisk karburator der sidder på den, og jeg har prøvet om jeg kunne fintune blandings forholdet med en vakuum måler, men uden at være sikker på om jeg overhovedet kunne justere på den fordi de eneste skruer jeg kan finde på den er tomgangsskruen og så en eller anden der er forbundet til speederkablet. Chokeren kan heller ikke justeres. Ved ikke engang om det er karburatoren der er problemet, men kunne det være en dårlig dysse/ventil? Eller kunne det være noget falsk luft den suger ind?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Nissan 100nx ga16ds
Kommentér på:
Problemer med Nissan 100nx ga16ds

Annonce