Billigt værksted til Toyota i Herlev, Skovlunde, Ballerup etc.? {{forumTopicSubject}}
Om nogle måneder skal jeg have min Toyota Avensis til service. Har hidtil benyttet et nogenlunde billigt værksted i Vanløse til min gamle bil, da jeg var ligeglad med oliefingre og småting, der godt kunne være bedre udført. Nu har jeg købt en nyere model og vil gerne have den serviceret et ordentligt sted, men helst uden at det koster kassen. Er der nogen der kan anbefale et godt sted helst i Herlev? Skovlunde? Eventuelt Ballerup? Jeg skal bruge stempler i servicebogen og det skal være et sted, så garantien dækker i forhold til hvad Toyota nu kan kræve for en ca. 6 år gammel bil, hvis der dukker fabrikationsproblemer op. Mener jeg plejer at betale ca. 3000-4000 for et årligt servicebesøg og ved ikke om det er ekstremt billigt eller normalpris, hvis jeg skal være ærlig.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Alm garanti er udløbet på bilen (4-5år ved toyota)
Der er 12år gennemtærings garanti, men held og lykke med den, da det ofte kræver årligt kontrol af bilen, som kun kan udføres af producenten (9/10 får aldrig lavet dette tjek)
Så kør du bare hen til din normale mekaniker, og hvis der kommer en tilbagekaldelse, så kontakter du bare toyota og aftaler din tid.
mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
Billigt værksted til Toyota i Herlev, Skovlunde, Ballerup etc.?