{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

Billigt værksted til Toyota i Herlev, Skovlunde, Ballerup etc.? {{forumTopicSubject}}

Om nogle måneder skal jeg have min Toyota Avensis til service. Har hidtil benyttet et nogenlunde billigt værksted i Vanløse til min gamle bil, da jeg var ligeglad med oliefingre og småting, der godt kunne være bedre udført. Nu har jeg købt en nyere model og vil gerne have den serviceret et ordentligt sted, men helst uden at det koster kassen. Er der nogen der kan anbefale et godt sted helst i Herlev? Skovlunde? Eventuelt Ballerup? Jeg skal bruge stempler i servicebogen og det skal være et sted, så garantien dækker i forhold til hvad Toyota nu kan kræve for en ca. 6 år gammel bil, hvis der dukker fabrikationsproblemer op. Mener jeg plejer at betale ca. 3000-4000 for et årligt servicebesøg og ved ikke om det er ekstremt billigt eller normalpris, hvis jeg skal være ærlig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt værksted til Toyota i Herlev, Skovlunde, Ballerup etc.?
  • #1   28. feb 2019 Garanti på en 6 år gammel bil?

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

#2   28. feb 2019 Ja ja, nogen gange dukker der jo noget op, hvor de så kræver at bilen er blevet serviceret efter alle kunstens regler, for at de vil fikse noget, der skyldes en fejl i produktionen. Servicestemplet skal bare være lige så gyldigt, som på et autoriseret Toyota værksted, hvilket de sikkert allesammen er..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   28. feb 2019 Hvis det er en tilbagekaldes, så er der ingen krav om at bilen nogensinde skal have set en mekaniker, da det er en fejlproduktion som skal laves pga sikkerhed..

Alm garanti er udløbet på bilen (4-5år ved toyota)
    Der er 12år gennemtærings garanti, men held og lykke med den, da det ofte kræver årligt kontrol af bilen, som kun kan udføres af producenten (9/10 får aldrig lavet dette tjek)

Så kør du bare hen til din normale mekaniker, og hvis der kommer en tilbagekaldelse, så kontakter du bare toyota og aftaler din tid.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

#5   28. feb 2019 Tak for input. Og for forslag til mekaniker. smiley

Kommentér på:
Billigt værksted til Toyota i Herlev, Skovlunde, Ballerup etc.?

Annonce