{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Skal jeg købe en ny BMW 120i M Sport? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Jeg står og er meget tæt på at underskrive en købsaftale på en BMW 120i M Sport med adaptiv undervogn.

Jeg kan dog læse mig til, at BMW kommer med en ny 1 serie til September? Jeg forventer dog, at prisen vil være højere, da den nuværende 1-serie er på kampagne lige nu.

Derudover kan BMW ikke fortælle mig, hvor meget min bil vil stige i pris efter 1. april? Kan det virkelig passe, at dette ikke kan udregnes, når forbruget kendes via den nye wltp og gamle NEDC målemetode?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg købe en ny BMW 120i M Sport?
  • #2   10. mar 2019 Det er dig der skal have en bil - ikke os andre. smiley

  • #3   10. mar 2019 Husk at den næste 1 serie ikke er baghjulstrukket smiley hvis det betyder noget for dig vel og mærke.. den er bygget på en Mini platform smiley

  • fj
    fj Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 52
    #4   10. mar 2019 Nye serier fra BMW har igennem tiden vist at de første produktions år har nogle børne sygdomme så hvis ikke du vil have den nyeste model kan du tjekke op på hvilket problemer der kunne være med den nuværende model.

    Jeg kan dog ikke sige om dette er det samme for den nye G-serie men både E-serien og F-serien har haft nogle børne sygdomme på forskellige modeller.

    Alt efter antal år du forventer at beholde bilen i, betyder selvfølgelig meget om det er noget at bekymre sig om.

    Baghjulstræk er hvad der gør en bil til en BMW, specielt når du går efter en sporty model.


  • #5   11. mar 2019 Ja

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #6   11. mar 2019 Jeg ville ikke købe den helt nye model der kommer, den har ligeså lidt med bmw at gøre, som mercedes A140 har med en mercedes.

  • #7   11. mar 2019 Tænker at priserne vil falde noget mere lige inden lanceringen af den nye model? Jeg ville nok vente nogle måneder endnu

  • #8   11. mar 2019 Den kommer ikke længere ned end den er nu.
    Tjek hvad den står til i beskatning. Den er ekstremt tæt på prisen til hr. og fru. danmark.
    Faktisk er prisen til Hr & fru danmark billigere end på erhverv.
    Tjekkede lige deres erhvervsside.

    Den nye BMW vil ikke længere have baghjulstræk.

    Køb den i 120i med automatgear i M sport så er du flyvende.

    I forhold til WLTP, skyldes det, at alt udstyr fra fabrikken påvirker brændstofforbruget og derfor prisen på bilen. Så har de ikke fundet udregningen på det endnu, kan de ikke sige den præcise pris.
    Men ved da at de kan regne på WLTP prisen, bare uden ekstra udstyr.


Kommentér på:
Skal jeg købe en ny BMW 120i M Sport?

Annonce