{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Saifmadie
Saifmadie
Tilmeldt:
9. mar 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18

VW CADDY start problemer {{forumTopicSubject}}

Hej bil experter , jeg håber i kan hjælpe en hjælpeløs håndværker som har brugt en formue på at reparer denne bil efter 2 mdr. kan den ikke starter. den starter i 3 sekunder og slukker derefter.

Nyt batteri er sat i for 3 uger siden .

har oploadet en video til jer .

https://www.youtube.com/watch?v=J7WAovG3EYk&feature=youtu.be


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW CADDY start problemer
  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #1   12. mar 2019 Den lyser umiddelbart fra startspærrelampen, hvis du har en anden nøgle, så prøv den. smiley Måske er du heldig det bare er det.. God fornøjelse smiley

  • #2   12. mar 2019 Prøv en anden nøgle, det lyder som et startspærre problem smiley

  • Saifmadie
    Saifmadie Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #3   12. mar 2019 tak for jeres svar, har desværre kun den ene nøgle . den original. jeg har søgt lidt på nettet og vist sig at være en KNASTAKSELFØLER ved ikke helt hvad det er men kan det være måske det ?

  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #4   12. mar 2019 Det er en krumtap sensor, og det kan det godt være, men den får normalt ikke startspærrelampen til at lyse. Kan du høre om chippen i nøglen rasler...?

  • Saifmadie
    Saifmadie Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #5   12. mar 2019 hej johnny tak for svaret, chippen sidder ihvertfald ikke løst smiley

  • Saifmadie
    Saifmadie Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #6   13. mar 2019 hej igen , jeg har fået koded et nyt nøgle hvor det vist sig at det ikke var chippen i nøglen der var noget galt med men enten styreboks som ikke kan læse chippen . nogle ideer hvad det skyldes ? ham som har koded chippen siger at det er styreboksen som er defekt hvad mener i ?=

  • #7   14. mar 2019 Hvad årgang er det?
    På mange ældre VW sidder startspærre i speedometeret
    Der sidder jo en læse spole som kan fejle eller noget ledningsværk smiley


  • Saifmadie
    Saifmadie Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #8   14. mar 2019 Hej Kasper tak for dit svar, det er en 2005 model. Manden som skulle koble et nyt extra nøgle fik slettet den original så nu står jeg uden nølge som er koblet til bilen da han siger at det er styrboksen som er defekt og vil have 2500 for at få skiftet et nyt plus koble mine 2 nøgle som han fik slettet.

Kommentér på:
VW CADDY start problemer

Annonce