{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Garanti på pladearbejde og lakering på bagskærm. {{forumTopicSubject}}

Go aften der ude. Har lige et spørgsmål. Har for knap 3 år siden fik jeg svejst ny bagskærm på min vw fra 2011 af, plus lakeret efter en parkeringsskade. Bilen har 12 år garanti på gennemtæring. Jeg opdaget her tidligere at min skærm nu er begyndt at bobble op flere forskellige steder.

Mit spørgsmål er så, hvad gør jeg lige her med garanti ? Har jeg forlænget min rustgaranti på den skærm med 12 år efter jeg fik den tilbage ? Eller er der "kun" 2 års reklamationsret på arbejdet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garanti på pladearbejde og lakering på bagskærm.
  • #1   16. mar 2019 Du får sikkert ikke dem til at dække noget da den rust garanti normal kun er pa gennemtæring. det vil sige rusten skal komme inde fra og ud. og bilen skal have have været til de rust tjek de for skriver den skal have.så de dække normal ikke vis rusten kommer fra stenslag eller andet i den stil,og nu når det er 3 år siden så er der ikke mere garanti på det der er lavet. Så vil du have det lavet må du selv betale. og nej der er ikke 12 år på det bagskærm du har fået svejset på den. den gælder stadig kun fra 2011 af. Men har du fået lavet alle service på den ved evt vw og også den skade.så tag da kontakt til dem og hør hvad de siger. Det kan da være de til give et tilskud til det vis du er heldig.eller evt betale det hele vis bilen er passet ved dem som den skal. Det koster jo ikke noget at spørge dem. er din bil bleven undervogn behandlet ?. for det er da hurtig den ruster.

• #2   16. mar 2019 Skaden er blevet lavet ude hos vw. Glemte jeg helt at skrive. Ja den er undervognsbehandet sidste år sidste gang. Rusten kommer inde fra lakken af og der er 7 forskellige steder på skærmen der er bobbler nu

• #3   16. mar 2019 Ja men det jeg mener er om rusten kommer inden fra bag siden af plade af. vis du tager bag paneler af bag inde i bilen og tjekker bagskærmen indvendig side om der så også er rust der. for så det en gennemtæring. for vis rusten bare er bag lakken og ud så det ikke en gennemtæring. og ved gennemtæring er der normalt også hul igennem pladen normalt.

• #4   16. mar 2019 Har du overholdt rusteftersyn hvert eneste år hos VW.? Ellers er den ikke gældende mere!

• #5   16. mar 2019 så har de ikke lavet det ordenligt, hvis det allerede ruster.

men det kan være svært og sige uden bilen at kigge på, eller evt billede af det

men nok ikke noget og kommer efter, når det er så lang tid siden, skærmen er lavet

• #6   16. mar 2019 Et billede af boblerne eller skærmen ville hjælpe.

Som Dennis skriver, så har de nok skaret et nyt stykke i den eksisterende skærm.
    Og boblerne kommer pga små huller i svejsningerne.
    Det ihvertfald et bud uden billede.

• #7   16. mar 2019 Vw og deres rustgaranti er til og stikke skråt op i røven ( undskyld mit sprog ) men tror ikke du kommer nogle vejne, min gamle polo havde bobler af et eller andet på dørene du tydeligt kunne se kom indefra, men det var "stenslag" og den havde sjovt nok også i dørfalsen, hvordan får man lige et stenslag der? Jeg kører da med døren lukket, det kom jeg ingen vejne med. Men prøv da og giv det et forsøg....

• #8   16. mar 2019 Ja fuck generelt VW og deres rust garanti. Alt rust på en VW er stenslag ifølge dem

• #9   16. mar 2019 Kommer lige et bedre billed i morgen. Det er meget utydeligt. Men svejsningerne er ikke i nærheden af bobblerne

profilbillede
  • #10   17. mar 2019 det der vil jeg mene er stenslag rust. en meget lille punktering er nok. men tjek ind bagfra

Kommentér på:
Garanti på pladearbejde og lakering på bagskærm.

Annonce