{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Fiesta ST150
  • #1   26. mar 2019 Jeg kender ikke noget til PumaSpeed, men ved at REVO lave noget til Fiesta ST.
    personligt ved jeg ikke om det kan deres pis, men der er mange VAG ejere der har REVO både herhjemme samt i udlandet smiley

et link til deres hjemmeside: https://www.onlyrevo.com/

• Anders  C
    Anders C Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   26. mar 2019 Okay, mange tak Mads - kan dog se de ikke tilbyder til 2006 årgangen MK6

• #4   26. mar 2019 Jeg havde tunet min ST150 med K&N 57i filter, komplet Milltek udstødning (Sport 4-1 EVO manifold, sports katalysator, sportsbag og mellempotte), 60mm OEM spjældhus (std. er 55mm), skarpere knaster og pumaspeed chip
    Jeg fik aldrig målt bilen med chip, men uden chip og med alle de andre stumper fik jeg målt den til 180 hk og 210 nm, og den gik rigtig godt.
    Mit gæt er at den også ville have blevet ved med hvis ikke det var for at kædestrammeren gik i baglås og sprang knastkæden hvilket i første omgang kostede et par ventiler, men efterfølgende gik den bare ikke helt så godt og det kostede en ny motor.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der var skyld i det, men mit gæt er at det kunne have noget med monteringen af knasten at gøre, det var jo den eneste stump hvor motoren skulle åbnes delvist for at montere.
    Så hvis jeg skulle gøre det om ville jeg nok have holdt mig til komplet udstødning, luftfilter og indsugningspjæld og pumaspeed chip.

Sådan en ST150 er ret begrænset i det originale luftfilter og specielt flexipipe (ved manifolden), det første jeg prøvede var et milltek flexipipe og K&N 57i filter kit, og det kunne sagtens mærkes, men man blev lidt bidt og ville have mere, men det var nu også en sjov gokart imens det varede.

• Anders  C
    Anders C Tilmeldt:
    mar 2019

#5   26. mar 2019 Lyder til du har haft det sjovt med din Morten. Har også overvejet kun at holde mig til at skifte luftfilter og skifte til komplet udstødning. Mit problem er mere, at jeg ikke rigtig har midlerne til at få det skiftet, da jeg ikke er mekaniker, så kunne godt bruge hjælp. Noget helt andet, hvad med ift. syn? der går de her opgraderinger vel ikke helt?

• #6   26. mar 2019 Jeg mener ikke luftfilteret går længere, men det er nemt at sætte det originale på igen.
    Mht. udstødning ved jeg faktisk ikke hvad de siger til det, jeg havde sportskatalysator på min så min tanke var at de nok ikke sagde noget til det dengang, men jeg ved det faktisk ikke da jeg ikke havde den længe nok til at have den til syn.

• #7   26. mar 2019 har selv en st150, og var selv ude i. at skifte til kn luftfilterkit osv. endte med at købe kn indsatsfilter, og man kan godt mærke lidt forskel i lyd/speeder respons. men du kan nemt montere, et udstødnings sæt uden problemer med loven. men du blir evt stoppet, af diverse panser som syntes din brian bil larmer

• Anders  C
    Anders C Tilmeldt:
    mar 2019

#8   26. mar 2019 Du har ingen erfaringer med komplet udstødning på din?

• #9   26. mar 2019 nope desværre ikke, men burde ikke give nogen problemer. udstødning forøger jo ikke, motorkraften over de 20%. gir mest noget god lyd, og self bedre flow vel

• #10   26. mar 2019 Kæden bliver for lang på de motore, så det er en god ting at skifte. Det ville jeg prioritere højere, end et sæt knaster.

Det 182kit fra pumaspeed er super fint. Det giver bilen det effekt den burde være født med fra fabrikken.

Kommer du til at skulle vælge udstødning, så vælg “resonated” da den lyder bedst med en mellempotte.

Mht syn så er det ikke et problem så længe der er katalysator på.

Kommentér på:
Ford Fiesta ST150

Annonce