1.966 visninger
|
Oprettet:
Ford Fiesta ST150 {{forumTopicSubject}}
Har nogen erfaring med ST182 tuningsættet fra Pumaspeed. http://www.pumaspeed.co.uk/product-Fiesta-ST150-Power-Upgra…
Generelt er der nogle, som har haft en Fiesta st150, som vil anbefale andre former for opgraderinger eller gadgets til bilen?
feb 2008
Følger: 44 Følgere: 50 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 194
personligt ved jeg ikke om det kan deres pis, men der er mange VAG ejere der har REVO både herhjemme samt i udlandet
et link til deres hjemmeside: https://www.onlyrevo.com/
mar 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 35 Biler: 19 Emner: 12 Svar: 972
Jeg fik aldrig målt bilen med chip, men uden chip og med alle de andre stumper fik jeg målt den til 180 hk og 210 nm, og den gik rigtig godt.
Mit gæt er at den også ville have blevet ved med hvis ikke det var for at kædestrammeren gik i baglås og sprang knastkæden hvilket i første omgang kostede et par ventiler, men efterfølgende gik den bare ikke helt så godt og det kostede en ny motor.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der var skyld i det, men mit gæt er at det kunne have noget med monteringen af knasten at gøre, det var jo den eneste stump hvor motoren skulle åbnes delvist for at montere.
Så hvis jeg skulle gøre det om ville jeg nok have holdt mig til komplet udstødning, luftfilter og indsugningspjæld og pumaspeed chip.
Sådan en ST150 er ret begrænset i det originale luftfilter og specielt flexipipe (ved manifolden), det første jeg prøvede var et milltek flexipipe og K&N 57i filter kit, og det kunne sagtens mærkes, men man blev lidt bidt og ville have mere, men det var nu også en sjov gokart imens det varede.
mar 2019
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 35 Biler: 19 Emner: 12 Svar: 972
Mht. udstødning ved jeg faktisk ikke hvad de siger til det, jeg havde sportskatalysator på min så min tanke var at de nok ikke sagde noget til det dengang, men jeg ved det faktisk ikke da jeg ikke havde den længe nok til at have den til syn.
feb 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Biler: 6 Emner: 76 Svar: 1.787
mar 2019
feb 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Biler: 6 Emner: 76 Svar: 1.787
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
Det 182kit fra pumaspeed er super fint. Det giver bilen det effekt den burde være født med fra fabrikken.
Kommer du til at skulle vælge udstødning, så vælg “resonated” da den lyder bedst med en mellempotte.
Mht syn så er det ikke et problem så længe der er katalysator på.
Ford Fiesta ST150