{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.359 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Wash World {{forumTopicSubject}}

Godmorgen!

Er der nogen herinde som har erfaringer med Wash World? Tænker på kvaliteten af vasken, og bare sådan brugervenlighed generelt. Er klar over at det ikke er på niveau med en håndvask hjemme i indkørslen, men det har jeg desværre ikke mulighed for.

God fredag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Wash World
  • #1   29. mar 2019 Da de kom til Aalborg, tegnede jeg abb. hos dem, og var super godt tilfreds.
    Generelt er det supernemt at bruge systemet.. Kør frem til skærmen foran porten, hvis man har abb. trykker man det på skærmen, og et kamera læser nr. pladen. Derefter skal man lige trykke et par gange på skærmen, vælge den type vask man har på sit abb., og vælge hvorvidt man ønsker "skumsplash".. Derefter er det bare ind i hallen på normal vis, og man sidder i bilen imens den vasker.
    skulle der ske noget under vask, skal man holde hornet i bund, så stopper maskinen.. og der er et service nr. skrevet på et skilt i hallen man så skal ringe på.

Kvaliteten på vasken synes jeg er rigtig god.. Det er bløde "skumbørster", og ikke stive koste. Det abb. jeg havde var Premium, som gav 2x skum og 3x vask og tørring, Det blev bilen pæn og ren af.. Bedre end andre vaskehaller jeg har prøvet.. Nu var Aalborg hallen også ny, så ved ikke om det har betydning.
    Jeg har også vasket på deres anlæg i andre byer, og det gav samme resultat.
    Min bil er sort, og jeg har ikke oplevet vaskeridser af nogen art.

Så jeg var super tilfreds med mit abb. og opsagde det kun fordi jeg flyttede fra byen smiley
    Nu er de ved at bygge et anlæg her hvor jeg bor, og har planer om at tegne et abb. igen når de åbner sidst på foråret. smiley

• #2   29. mar 2019 Hej bruger wash world Fredericia,er også godt tilfreds med den billigste vask til 69.-kr pr måned.Pisse nemt og smart smiley

• #3   29. mar 2019 Bruge rogså wash world. Det fint til at holde den ren. Men engang i mellem skal man selv vaske den ubund da børsten ikke kommer til over alt. (lige som alle andre vaksehaller.)har kun benyttet deres billigste vaske.

• #5   29. mar 2019 Det lyder jo sådan nogenlunde positivt smiley jeg vil komme til at benytte vaskehallen i Silkeborg. Men jeg gider ikke at tegne et abonnement hvis vaskehallen ikke virker halvdelen af tiden. Hvordan var jeres oplevelse mht. ventetid ved vaskehallen?

• #7   29. mar 2019 #5
    Når man ankommer, er der store LCD skærme over hallerne som fortæller hvor lang tid der går før hallen er tom.. I Aalborg ventede jeg aldrig over 10 min. på at komme ind.
    jeg har kun en enkelt gang oplevet at den ene vaskemaskine strejkede, ellers virkede det altid..

• #8   29. mar 2019 I Fredericia idag 3 minutter ventetid og vupti så var jeg inde (Der er også 3 haller) smiley

• #9   29. mar 2019 Har prøvet hallerne i Roskilde og Slagelse flere gange.
    Det er uden sammenligning det dårligste tørre resultat jeg nogensinde har set, bilen er plask våd når den kom ud. Det overrasker mig ikke, når man ser den fart maskinen har på under tørring. Man får hvad man betaler for.

• #11   29. mar 2019 Var lige forbi Wash World i Silkeborg i dag for at teste det ud, og jeg synes at den er på højde med alle andre vaskehaller jeg har prøvet. Der er dog kommet en meget lille ridse på bagklappen (lige så bred som et hår), men er ikke sikker på at det er vaskehallens skyld.

Tror jeg bestiller et abonnement, og ser om jeg får det brugt.

• #12   29. mar 2019 "Der er dog kommet en meget lille ridse på bagklappen (lige så bred som et hår), men er ikke sikker på at det er vaskehallens skyld. "

Kører man sin bil i vaskehal er man som udgangspunkt i forvejen ligeglad med slidt lak og ridser. Dermed ikke sagt at det er forkert, men at bruge vaskehal og samtidig interessere sig for bilens lak er selvmodsigende. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Wash World

Annonce