{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.318 visninger | Oprettet:

dyse rens. {{forumTopicSubject}}

hej bg. hvis jeg vil afmontere mine dyser og rense dem, skal jeg så købe nye "oringe" eller hvad det er der holder tæt, eller er det bare at afmontere og montere igen? har kigget inde på thansen, og de fører ikke noget tilbehør til denne. så jeg ved det ikke. det er en citroen c5 2.0 benzin.
jeg ved godt at jeg kan bruge bell add osv, men disse produkter synes ikke at virke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyse rens.
  • #1   5. apr 2019 Ja, du skal altid købe nye pakningsringe.. De koster måske 20 kr smiley

Det er ofte bare kobberringe i en bestemt størrelse og tykkelse.

• #2   5. apr 2019 vis ikke de O-ringe du trykker dysen ned i fejler noget nu når du tager dem op. og de er pænt runde. Så smør dem lidt og i igen med dem. det har jeg ikke haft nogen problemer med nu når det er en benzin dyse. men som sagt tjek dem godt ud de O-ringe. men ellers de koster ikke meget. Hvad med at finde nogen andre brugte dyser evt ved hugger. de kan ikke koste meget da de gange jeg har haft et problem med sådan nogen. hvor alt rens til tanken ikke har hjulpen. så har det heller ikke hjulpen at rense dem. har du ome dem ud. og se om de har den modstand de skal have ?

• #3   5. apr 2019 jeg ville skifte oringen uanset hvad hvis den var udskiftelig. var ikke sikker på om det nu var en oring. jeg kan ikke finde dem som reservedel så jeg skal åbenbart kende str og købe i løsdele. nej jeg har ikke omet den ud. den kommer med en periodisk fejl, og jeg er nu kommer til den konklusion at min motor er møg beskidt, jeg har lige givet nye filtre, olie, tændrør, og ventildæksel pakninger. har givet den bell add også. den kommer med en periodisk anti polution foult, mener koden er p0351. som er tændspole problem, jeg har så slået koden op og jeg har tjekket de første ting. så stod der det kunne være min air/fuel sensor som sidder i indsugnings manifolden. jeg pillede den ud og fandt ud af at min indsugning er snavset. rensede så sensoren og puttede den i igen. nu er fejlen mindre. jeg har brugt idag på at skifte ventildæksel pakninger og renset godt af. imorgen vil jeg pille hele indsugningen af og rense den, sammen med egr ventil. (indkøbt produkter til rensning) også når jeg alligevel skulle have indsugningen af ville jeg rense mine dyser samtidig. de fungere egentlig fint sommetide hehe. det virker som om den hiver snavs med ind og begynder at køre dårligere. så slår den en prut, og motor lampen lyser, og den køre bedre. jeg prøver imorgen samtidig at ome mine dyser og ser hvad de siger.

• #4   5. apr 2019 Jeg gav 1000 kr. Ved en hugger for komplet dysebro med dyser i.
    Men tag nu broen af og turn motoren via nøgle og se sprøjte billedet på Dyserne, både varm og kold.
    Som jeg vist skrev til dig i en tidligere tråd du havde lavet, frem for at købe nyt hele tiden, og ikke mindst hold dig fra alle de "fantastiske" mirakel additiver og diverse rense kure.
    Skidt forsvinder ikke af sig selv og slet ikke men mirakel kure...
    Tror heller ikke du bliver fattig af at smutte forbi Citroen og købe de oringe, hvis du gerne vil have dem skiftet.

• #5   5. apr 2019 hvordan havde du tænkt dig og renser dyserne? når de er afmonteret?

• #6   6. apr 2019 buggi. jeg tror du misforstår noget. det var et spørgsmål omkring om det var oringe eller hvad det var. om det bare skulle skilles og samles, fordi jeg kan netop ikke finde nogen oringe. syntes der er rigtig mange svar som intet har med sagen at gøre.
    Dennis der er nogle forskellige rense midler. jeg vil egentligt bare bløde dem op med liquid molly eller tunap.

• #7   6. apr 2019 Tror du misforstår mig, du har jo en fejl du ikke ved hvad skyldes, og du vil bare blive ved med at forsøge ting, istedet for at tjekke om de fejler noget.
    Du har jo skrevet hvad du har skiftet, og du har jo åbenbart stadig fejlen.
    O ringe kan du næsten købe alle steder.
    Og du har jo også fået svar, og vi kan jo ikke se dine o ringe om de er bløde eller hårde.
    Men du får jo nok løst problemet engang
    Du har jo selv lavet to tråde om samme fejl.
    Men bevares, jeg skal da ikke blande mig i din tråd længere så, hvis du gerne selv vil bestemme hvem og hvad du lytter til, det kan jeg jo ikke bestemme for dig.
    God weekend til dig, og god arbejdslyst.... ??

• #8   6. apr 2019 Dyserne kan kun renses rigtigt med en ultra lyds rensestation
    Alt andet er spild af tid

• #9   6. apr 2019 Mener jeg gav 3-400 kr. pr dyse for for test i bænk, hvor de vidst bliver renset inden smiley

Kommentér på:
dyse rens.

Annonce