{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Audi
  • #1   7. apr 2019 Vedr. erfaring med Audi.
    Min søn har kørt Audi siden 198o først 80er så 100er og derefter A6 da han så jeg havde købt en brugt Honda, skiftede han også til A6 diesel med automat Gear.



    Vi købte en Audi A4 1,8 i 1995 (96) model, den glemmer vi ikke i hast, det kørte på 10 år 255.000km og udstødningen og koblingen blev ikke skiftet.
    Vi solgte bilen i 2004 og ham der købte den kender jeg og har fortalte de lige havde taget en tur til Østrig, den kørte 190 på motorvejen om natten, og den havde kørt perfekt, uden at bruge spor Olie.
    Det var lige før jeg fortrød jeg solgte den for 80.000 og købte en Peugeot 407 HDI 2,0
    Men kvaliteten i Audi var bedre.

    Da jeg hentede min brugte Honda Accord 2012 i juli måned 2014, kørte vi bag en pæn Audi med nr. RN 50.999
    Det var den bil vi havde solgt for 80.000 i 2004


  • #2   8. apr 2019 Vi har 2 stk 3,0BTDI som sælger biler i firmaet og de er så lækre, har kørt fra Midtsjælland til Ålborg om morgenen juledag på 98 minutter og var mere afslappet og tilpas end når jeg kører fra Midtsjælland og til min bror i Horsens på samme tid... smiley
    Det er en stor bil i byen men på motorvejen er de simpelthen indefra rette element, dog er de forholdsvis tørstige ca 9-10 på literen smiley


Kommentér på:
Køb af Audi

Annonce