{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhjulsleje
  • #1   9. apr 2019 Den skal spores:-)

• #3   9. apr 2019 Det kunne godt lyde som styre eller bærekugle. Hvor meget har været skildt ad da du fik skiftet leje ?.
    Mvh. Gert

• #4   9. apr 2019 For dårligt udført reparation (samling) gætter jeg på.
    Få en uddannet mekaniker til at se på det før du kører mere i den....

• #5   9. apr 2019 Hej Gert H.
    En hel kaliber. Skive bære arm og styrkugle. Lejet er presset ud i en presser og det nye er presset ind igen. I og med at kaliber ikke er skilt ad forstå jeg ikke at den bremser skævt.. Det gjorde den ikke før operationen.... ??
    Mvh Benny

• #6   9. apr 2019 Hej Jens B. Tak for lort ??
    Aaaarrrhahaha det er gas. Tak for info. Jeg er kun et menneskes og begår også fejl. Jeg kan bare ikke lige se hvad jeg kunne have gjort forkert i at samle det igen... De ting der er skilt ad kan jo i gåseøjne kun samlet på samme måde.. Kan jeg evt have samlet nået forkert..?? Jeg er åben for bud.. Mvh Benny ??

• #7   9. apr 2019 Oplevede med en bil i tidernes morgen at den også trak til den ene side når man bremsede og til den anden side når man gav gas. Det var bolten i det bagerste bærearmsbøs der havde løsnet sig. Kan være du/i ikke har ikke fået den spændt ordenligt.

• #8   9. apr 2019 Det må være en af de to ting jeg nævner i #3. Prøv at tjekke bærekugler og styrekugler grundigt igennem.

Kommentér på:
Forhjulsleje

Annonce