Renault Clio IV 2013 vind i dørene {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Clio IV fra 13. Hvor det blæser i døren/listerne. Men hvor det kommer fra kan jeg ikke mærke mig frem, men det er i hvert fald irriterende at høre på.
Men andre som har kørt i samme bil eller har samme bil og oplever det samme? og muligt kender til en løsning? - Eller i sig selv kender til en løsning til at komme det til livs?
Jeg overvejer selv at støjdæmpe døren bare for at se om det også kunne være en mulighed for at fjerne støjen.
Men høre gerne fra folk som har haft samme problem med en bil, og hvordan det muligt er bleven løst, så kan jeg se om det er en mulighed for mig også.
PS. Listen rundt om døren, har været smurt med silikone, og det har ikke rigtig hjulpet...
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
Men kan godt nikke genkende til det suser noget i døre/lister når det blæser lidt
Har ikke en løsning eller forklaring på problemet. Men du er ikke ene om at synes det irritere lidt
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
Derudover har jeg også en møgirriterende raslelyd fra pedaler/instrumentbord når jeg kører f.eks. 80 km/t på landevejen.
Kører ind på værkstedet en dag inden længe, for det er sgu træls
maj 2007
Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 13
Jeg har nu forsøgt at støjdæmpe førdøren, det har dog ikke hjulet på susen som jeg snakker om...
Næste er så at jeg vil prøve at se om jeg kan monter universal bil dørliste, og se hvordan det ellers vil være så
Renault Clio IV 2013 vind i dørene