{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Volvo ekspert, hvilke ville i vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har nu fundet ud af min nye brugte kone bil skal være en af følgende Volvo.
Volvo V50 1,6 diesel 109hk årg 2010 km 166000
volvo C30 1,6 diesel 115hk årg 2011 km 173000
volvo C30 1,6 diesel 115 hk årg 2912 km 167000
De er opgivet til at køre 25,6 23,3, 27,8 km pr liter diesel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo ekspert, hvilke ville i vælge?
  • #1   18. apr 2019 jeg ville tag en C30 af dem der, den synes jeg er pænest. V50 synes jeg ligner en lille pis-pot der prøver på at ligne en rigtig Volvo, C30 lægger i det mindste ikke skjul på at det er en lille upraktisk bil smiley

  • #3   18. apr 2019 Når du siger konebil, så tænker jeg automatisk en bil der skal køre korte ture. Hvis det er tilfældet, så bør du ikke vælge en diesel smiley

  • #4   18. apr 2019 syns nu c30 ser ok ud og ang motoren så køre den med den ok 1.6d psa motor. Men ja til forhold v50 så er den lidt lille.

    profilbillede
  • #5   18. apr 2019 Men syns nu ikke v50 er en grim bil men der er vi så forskellige.måske lidt gammel stil over den. Da den minder lidt om en v70. Men syns ikke det gør noget. har du prøvet dem? For den med 2.0 d i de køre nu godt af dem. Det så også en psa motor. Men det er de begge to

    profilbillede
  • #6   18. apr 2019 vil også helt klart, holde mig til v50'eren. der er noget mere plads i, i forhold til c30'eren..

  • #8   19. apr 2019 Ja desværre er der lidt Ford i den det synd. heldigvis en psa motor så Ford ikke har ødlagt den helt smiley .

  • #9   19. apr 2019 Jeg synes nu at der er mere end snobbe effekt til forskel. Kabinen er da langt mere lækker i Volvo'en, og sæderne er da også en del bedre. Jeg synes at Volvo'en opleves som en dyrer bil, ihvertfald ville jeg gerne betale ekstra for Volvo'en - selvom den mekanisk nok er meget identisk med Ford'en.

  • #10   19. apr 2019 #8: PSA motoren er da netop det mest katastrofale Volvo nogensinde har taget brug af. At S40/V50/C30 er bygget på C-max platform er vand i forhold til deres valg af motorleverandør til de små dieseler. At de dog har været så kloge, at parre den skodmotor med en Fordgearkasse, så gearskiftet ikke er tilnærmelsesvist så slattent som på en Peugeot, sminker da grisen en lille smule...

  • #11   19. apr 2019 Er ikke til hænger af Peugeot 1.6 diesel psa motor.selv om jeg selv har en med den motor. Men Ford er sku lige så ringe så de to passer godt sammen :). Og vil give Karsten ret i at Volvoen selv om det er de blanding af Ford og psa dele. Så er den mere lækker at se på end de andre mærker er i samme årgang. Men igen det jo smag og behag.

  • #12   19. apr 2019 Den skal ikke bruges til bykørsel, den skal køre 2x25 km om dagen og intet af det er bykørsel.
    Har prøvet Focus men komfort er bare ikke det samme som når man sætter sig ind i en Volvo.


Kommentér på:
Volvo ekspert, hvilke ville i vælge?

Annonce