{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Skadet LT35. Sælg eller burde den laves? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Mine forældre har denne ellers fine LT35, som desværre har pådraget sig nogle skader efter at have mødt en jernstolpe.
Mit spørgsmål til jer lyder:
Kan det svarer sig at lave den, eller burde man prøve at sælge den?
Hvis den skal sælges, hvor kan de få mest for den? Eksport? Hvordan kan man prisvurderer den, nu hvor den er defekt?
De har ikke et overblik over skadens omfang, men af defekter kan i hvert fald nævnes: defekt køler (har tabt kølervæsken), sidespejl, stort hak i karrosseriet, skæv dør, div. Buler og tryk her og der.
Venligst ikke opfat dette som en salgsannonce, da jeg blot søger råd og vejledning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadet LT35. Sælg eller burde den laves?
  • #1   23. apr 2019 Den skade ser noget slem ud. selve a stolpen ser trykket ud. plus nok også inder vange i den side. Så om den er vær at lave det ikke til at sige før den bliver skilt af. Men tvivler på det kan betale sig. da de skader man kan se den har løber op i en del penge.Men kan du selv skille den af og udskifte de ting.plus finde alt brugt så kan det da lade sig gøre. Men skal du have nogen til det så bliver det dyrt.

• #2   23. apr 2019 Export kan du godt udelukke, da den skal bestå et toldsyn for at kunne trække afgiften ud af den, og den kan selvsagt ikke bestå et sådan syn med den skade den har.

• #4   24. apr 2019 Hold nu op med det eksportsyn. Det er jo KUN hvis man vil have penge ud af den. Men kan jo altid eksportere uden at få penge retur. Hvis penge retur er under en eller anden bagatelgrænse, så får man dem alligevel ikke. Jeg vurderer at det med den bil simpelthen ikke er bøvlet værd.

Kommentér på:
Skadet LT35. Sælg eller burde den laves?

Annonce