{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Lys ved fødder Audi a4 {{forumTopicSubject}}

Hey vil gerne have lyset nede ved fødderne til og være tændt når jeg køre

Har snakket med en gut der siger jeg bare skal flytte ledningen fra lampen og over i den der hedder kl58D men nogen der ved hvor ledningen sidder henne? Så sku de lyse hver gang der er lys i knapperne i bilen nemlig

Da comfortmodulet der sidder i nu ik kan gøre det så det var bare en lidt billigere løsning

Der er tale om en Audi A4 avant quattro fra 2011

Håber i kan hjælpe og tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys ved fødder Audi a4
  • #1   27. apr 2019 Jeg har det i vores passat jeg gik så op bag lys kontakten og tog styr strømmen fra en ledning bag til kabine lyset der. Så det kan skrue ned i styrke lige som alt anden kabine/display lys kan. Jeg valgte så at sætte et lille relæ i mellem. Så det system ikke bliv belastet for meget. det kunne nu nok trække det også. Men skulle ikke nyde noget. Og så tog jeg hoved strømmen ved en tyk ledning bag sikring Boxen. hvor der er sikring imellem. Men det er som sagt nok ikke nødvendig. Så du burde bare kunne tage den bag lys kontakten især vis du bruger led de bruger intet strøm. Så det belaster ikke meget den kræs.

• #2   27. apr 2019 Hey vil gerne have lyset nede ved fødderne til og være tændt når jeg køre

Hvorfor ?.
    Jeg er bare nysgerrig og forstår ikke hvad det kan gavne. I de biler jeg har kørt i har jeg aldrig haft behov for at se på pedalerne for at finde dem.
    Mvh. Gert

• #3   27. apr 2019 Gert, jeg synes personligt at det er behageligt at køre med når det er mørkt smiley så tænker måske det kan have noget at gøre med det

• #4   27. apr 2019 jeg synes personligt at det er behageligt at køre med når det er mørkt

Det skal jeg ikke afvise, da jeg ikke har prøvet det.
    Jeg går selv den modsatte vej med dæmpet instrumentbelysning osv. for ikke at genere synet.

• #5   28. apr 2019 Jeg syns nu også det er skønt at have sådan et dæmpet lys i bunden af bilen ved fødder. Har det i begge mine biler og det er lavet sådan at man næsten ikke lægger mærke til det.så det ikke noget der blænder en på nogen måde om natten mens man køre bil.Så syns det er behageligt at have.

• #6   28. apr 2019 et dæmpet rødt lys i bunden af bilen.
    er faktisk behagelig(min mening), når man køre når det er mørkt.
    ved ikke hvorfor

men det må ikke være skarp og blændende, så er det upraktisk.
    og bliver træls i længden.

har haft det i flere af mine biler

• #7   30. jul 2023 Min audi a3 2007 melder lys i instrument bordet når jeg har trukket lys til fødderne fra cigarstikket.

Kommentér på:
Lys ved fødder Audi a4

Annonce