{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Vedr prissætning af golf {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg skal lige forhøre mig af herinde da i ved lidt mere om det end mig.
Pt er jeg blevet tilbudt en golf 6 2.0 tdi 110hk VAN, der har gået 270000km ca.

Hvordan vil i mene at prisen skulle ligge på sådan en, jeg har ingen fornemmelse af det da jeg ikke kan finde noget til salg på nettet. Ikke med de KM den har løbet i hvert fald.

Og nej jeg ejer hverken bilen eller prøver at sælge den for nogen, men overvejer at købe den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr prissætning af golf
  • #3   10. maj 2019 Tak for responsen, jeg tror bare jeg holder liv i min peugeot et par år endnu indtil jeg skal skifte. Har alligevel lige skiftet en masse ting i styretøjet nu, samt renoveret alle 4 kalibre.

    Havde ikke tænkt så meget over hvordan en varevogn som udgangspunkt er kørt.


  • #4   11. maj 2019 Jeg synes det er et voldsomt skræk scenarie at sætte op om alle gulplade biler generelt, at de alle uden undtagelser er misbrugt fra dag et og kørt af 10 forskellige hver dag!!
    Det kan jo også være en konsulent der udelukkende har kørt lange ture og kun har haft en PC liggende i varerummet. Alt er muligt. Dog vil jeg vove den påstand at du ud fra bilens stand inde, ude og bilens servicebog, kan vurdere om den er blevet misbrugt eller ej.
    Om du vil betale ejerafgift for en gulplade er en vurdering du selv må afgøre.


  • #5   11. maj 2019 I princippet er det også ligegyldigt hvordan den er kørt, så længe den kører godt og fornuftigt når man selv er ude og trille i den.
    Men til de nysgerrige var det en bil jeg havde fået tilbudt for 24000,- om jeg så gad at nedveje den osv. Tja, det er en anden side af sagen.

    Men beholder min Peugeot lidt længere, den kan sagtens køre 100k mere uden jeg er bekymret


Kommentér på:
Vedr prissætning af golf

Annonce