{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Lupo til Spanien
  • #1   15. maj Blev kørt til spanien i en Lupo 1,4... Det var også i 2000... Kan sagtens lade sig gøre smiley

• #2   15. maj Ok min kammi talte om at det kunne de slet ikke klare over bjergene ,men det vil jeg da mene de sagtens kan

• #3   15. maj Min svoger købte en lille Fiat i stedet vor sin Vespa, og kørte også i begge til Italien i 1955
    i ferierne.
    Nu flyver han Verden Rundt

• #4   15. maj Den skal bare ha noget dieselolie og så skal gear vælgeren flyttes over i D
    Go tur??

• Morten C
    Morten C Online Tilmeldt:
    feb 2010

Følgere: 325 Biler: 8 Emner: 52 Svar: 6.374
    #5   15. maj så længe i ikke smider en kæmpe campingvogn bagpå , så kan den sagtens klare de bjerge

• #6   15. maj Jeg håber, at der er fartpilot

• #7   15. maj Min bror har kørt fra Rom til Danmark og retur i en 2CV (til de unge der ikke kender en 2CV - google) - så det kan sagtens lade sig gøre.
    Om det bliver en god behagelig tur er noget helt andet smiley

• #8   15. maj Vi har kørt til Italien 7 gange i vores Aygo. Så mon ikke en Lupo kan klare det også - hvis den trods alt er sund smiley

Jeg ville hælde en grad tykkere olie på hvis du skal i bjerge i 35* varme smiley

• #9   15. maj Hvis i er mere end 4 personer kommer det nok til at knibe med at have ret meget toldfrit med hjem, og så skal i bagagemæssigt nok rejse "ultra light" .

Det kan lade sig gøre at køre til Spanien i sådan en 3L, om det bliver behageligt er en anden sag, men i har helt sikkert noget at fortælle jeres børnebørn om 45-50 år smiley

• #10   15. maj #7 jeg har kørt 2cv til Italien, de eneste biler der ikke kunne klare alperne var vandkølede biler fyldt med overflødig teknik ??
    Bedste roadtrip i mit liv

• #11   15. maj Jeg ville sætte mig ind i Lupo’ens skavanker, stærke og svage sider inden sådan en tur.

Hvis det ovenover er tilfældet, så ville jeg absolut ikke have én eneste bekymring om den klare sådan en tur.
    *Hvis den kører som den skal!

Eneste anbefaling her fra:

• Fartpilot
    • Golf III/Polo6N GTI forsæder for langt bedre komfort.

Jeg har selv en Lupo og tænker at lave et roadtrip ned gennem Europa til sommer.

• #12   15. maj Og husk så lige at det absolut ikke er alle steder i Europa hvor man lige kan få stumper til en 3L .

Danmark var faktisk det sted i hele verden hvor der er solgt og brugtimporteret flest 3L , det var faktisk lidt af et et salgsmæssigt flop i mange andre lande .

• #13   16. maj I teorien kan alle bil vel kører til Spanien hvis den og I er godt forberedt smiley
    Tænker her en stort service inden afgang ville være en fornuftig ide uanset om det er en Lupo 3L eller en en BMW 535d
    Så er der altid komfort og plads vi kan diskutere
    Men Jeg har for år siden kørt Kørt København - Barcelona i en Honda Accord 2009 men har en kollega der har kørt København - Malaga i en Toyota Sportvan fra 2001 så en Lupo 3L kan også hvis forarbejdet er gjort grundigt
    Dog ville jeg hvis jeg var dig finde nogle billige flybilletter det er trods alt hurtigere og nemmere smiley
    Men er nok også lidt erhvervsskadet på det punkt

• #14   16. maj Sagtens.
    Jeg har en buddy, som kører til Frankrig i sin Lupo og et par uger.
    Husk nu at gøre brug af din Tiptronic, når du kører i bjergene.
    Gearskifter kan hurtigt gå i ged og fjumre, hvis bakkerne er lidt stejle.

• #15   16. maj Den kan sagtens køre til Spanien, det er nedad hele vejen, det bliver værre når du skal hjem

Kommentér på:
Lupo til Spanien