998 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fede performance biler"
Fedt blad til vw elskere
Hej gutter. hvis i mangler idér til golfen eller andet VW så er det et bled der hedder Performance VW. det er fedt fordi der er biler i fra hele verden og der er mange gode links til fede ting man ka...
Hej gutter. hvis i mangler idér til golfen eller andet VW så er det et bled der hedder Performance VW. det er fedt fordi der er biler i fra hele verden og der er mange gode links til fede ting man ka...
Skrevet af: Stage One ® - 29. dec 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 910
-og godt med lidt dansk bil Youtube.
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
De bliver aldrig rigtigt sjove på de små snoede veje, som en sportsvogn. En Boxster GTS vil jo stikke fra dem så snart man kommer af motor/landevejen, og man vil sidde med et bredere smil i Boxster'en.
Så til prisen vil jeg hellere have en alm. familiebil til hverdagsbrug, plus en lille sportsvogn til sjov, end en af de tre i testen.
Blogger
Martin, synes du virkelig at det er 2 mio. kr. værd at køre rundt i en af de testede biler til hverdag?
Jeg ville langt hellere have en alm. familiebil til 500.000 kr. og en sportslig bil til 1.500.000 kr. i garagen.
Jeg savner ikke at have en specialbil til hverdag, jeg skulle have købt en bil som min Honda dengang vi fik datteren, istedet for to halvdyre biler (RS5 + Tesla) - jeg kunne nemt have haft en fabriksny 911'er eller lign. stående.
Men det er jo forskelligt hvordan man prioriterer, men jeg tror ikke at jeg kommer til at køre i en dyr hverdagsbil igen.
Blogger
Vi har nogle helt fantastiske veje heromkring hvor jeg bor, hvor det ene sving kommer efter det andet. Både nede i dalen og oppe i bjergene. De mange ture der, har ændret mine præferencer når det kommer til biler.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 910
Blogger
Helt sikkert, men det er bare ikke samme oplevelse som en mere dedikeret sportsvogn. Det var også det problem jeg havde med Audi'en. Den var 90% som jeg gerne ville have en bil, men det var de sidste 10% jeg længtes efter...
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
ihvertfald audien er jeg næsten sikker på er en af hans "egne"
Fede performance biler til 4 personer