{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fede performance biler til 4 personer
  • #1   18. maj 2019 Følger dem også, meget underholdende.. smiley
    -og godt med lidt dansk bil Youtube.

• #4   19. maj 2019 De er fede alle tre, ingen tvivl om det, men det er "bare" hurtige luksusbiler, og det er mit største problem med dem.

De bliver aldrig rigtigt sjove på de små snoede veje, som en sportsvogn. En Boxster GTS vil jo stikke fra dem så snart man kommer af motor/landevejen, og man vil sidde med et bredere smil i Boxster'en.

Så til prisen vil jeg hellere have en alm. familiebil til hverdagsbrug, plus en lille sportsvogn til sjov, end en af de tre i testen.

• #9   19. maj 2019 #5
    Martin, synes du virkelig at det er 2 mio. kr. værd at køre rundt i en af de testede biler til hverdag?

Jeg ville langt hellere have en alm. familiebil til 500.000 kr. og en sportslig bil til 1.500.000 kr. i garagen.

Jeg savner ikke at have en specialbil til hverdag, jeg skulle have købt en bil som min Honda dengang vi fik datteren, istedet for to halvdyre biler (RS5 + Tesla) - jeg kunne nemt have haft en fabriksny 911'er eller lign. stående.

Men det er jo forskelligt hvordan man prioriterer, men jeg tror ikke at jeg kommer til at køre i en dyr hverdagsbil igen.

• #11   19. maj 2019 Ja, smag og lyster er (heldigvis) forskellige. Acceleration siger mig ikke så meget.

Vi har nogle helt fantastiske veje heromkring hvor jeg bor, hvor det ene sving kommer efter det andet. Både nede i dalen og oppe i bjergene. De mange ture der, har ændret mine præferencer når det kommer til biler.

• #12   19. maj 2019 #11 Tænker det er muligt at få en lille smule sjov, ud af en Panamera Turbo på de lidt mindre veje! smiley

• #13   19. maj 2019 #12
    Helt sikkert, men det er bare ikke samme oplevelse som en mere dedikeret sportsvogn. Det var også det problem jeg havde med Audi'en. Den var 90% som jeg gerne ville have en bil, men det var de sidste 10% jeg længtes efter...

• #14   19. maj 2019 niels becker som er ham der kører audien i sine udtrådte træsko ejer udover becker autoparts osse bilforhandler-firmaet pro auto som importere biler fra tyskland.
    ihvertfald audien er jeg næsten sikker på er en af hans "egne"

Kommentér på:
Fede performance biler til 4 personer

Annonce