{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjul
  • #1   10. jun 2019 Du skal bare sikre dig at der er plads nok til at de kommer til at sidde 7mm længere inde under bilen i begge sider.

    Hvis centerhullet i fælgen er 0,1mm mindre end navet, så får du dem dog slet ikke på. Jeg er dog tilbøjelig til at tro det er forkert angivet... smiley


  • #3   10. jun 2019 kommer helt and på, hvad størrelse fælgene er.

    er standard 7x15 og de nye 9x15 er det ikke sikker der plads til dem
    så ud fra de mål du oplyse, kan man ikke sige om de kan være der

    man mangler mål på selve fælget


  • #4   10. jun 2019 Ja måske endda fælgeN...

  • #5   11. jun 2019 Det eneste jeg ved (og jeg er som sagt dum til det her) er at det er 16” fælge med 205x60 dæk. Ved ikke om det er svar nok?

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #6   11. jun 2019 Nej, det er slet ikke svar nok...Selve dækkene er næsten ligegyldige, du skal kende diameter (16 tommer her) og ET mål (eks ET 42) ET målet bestemmer hvor langt fælgen går ind eller ud under skærmen, så skal du kende bredden (eks 7,5 tommer) da den også sammen med ET målet afgører om der er plads ind/ud under skærmene, så skal du kende centerhul, er centerhul for lille kan fælgen aldrig komme på, er center på fælge for stort skal du have centreringsringe i

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #7   11. jun 2019 Og en anden ting som folk her inde er for dårlig til at oplyse, hvilket køretøj det drejer sig om, og her bør man skrive,
    Mærke
    Model
    Motor størrelse
    Benzin eller diesel
    Årgang.


  • #8   11. jun 2019 For mit vedkommende er det en Astra 1,6 CDTI fra 2016. (Altså min bil)
    Jeg ved ikke hvad årgang den anden bil er, men det er en Chevrolet Cruze, som fælgene hører til.
    Jeg vil tro at ET er standard ( tror det er 44?)
    Men jeg leder egentligt bare efter nogle vinterhjul til min bil uden at de koster alt for meget.
    Men dem, jeg så kigger på, passer nok ikke, tror jeg


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #9   11. jun 2019 Opel køre 5x115 og chervolet køre med 5x105 eller 5x115 alt efter årgang
    så bolt hullerene ville ikke passe på din


Kommentér på:
Hjul

Annonce