{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

René H
René H
Tilmeldt:
1. dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Seat altea XL kobling og svinghjul {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der har skiftet kobling på en Altea xl? (motorkode BKD)

I så fald hvilken kobling samt svinghjul skal jeg købe?

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat altea XL kobling og svinghjul
  • René H
    René H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   10. jun 2019 Det ved de sikkert smiley

    Men nu vil jeg bestille i tyskland og de spørger hvilket mærke der sidder originalt, så derfor spørger jeg her, måske der var en der vidste det.


  • René H
    René H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   10. jun 2019 Ja det er ikke helt nemt at finde ud af og ville jo gerne bare købe dele og køre ned til mekanikeren og sige ¨værsgo¨ så kan du begynde smiley

  • #5   10. jun 2019 Det skal du ikke tage som en selvfølge at mekanikeren bare gør... 99 ud af 100 gange vil mekanikeren ikke montere dele som kunderne kommer med, for han har ingen garanti for at lortet virker, og uanset hvad er det ham der får skylden hvis det går i stykker...

  • #6   10. jun 2019 Han har jo heller ingen garanti for at det kunden kommer med passer på bilen
    Ærgerligt når nu gearkassen er taget af ??


  • René H
    René H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   11. jun 2019 Lad os holde os lidt til emnet, hvilken kobling samt svinghjul skal jeg bruge? Jeg har fået af vide at der er to forskellige til min bil og ja jeg kan køre den direkte på værksted, men nu spørger jeg jo jer til råds og kan i ikke svare så må jeg finde mit svar et andet sted.

  • #8   11. jun 2019 Man bliver nok hurtigt sur hva ! ????

  • René H
    René H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   11. jun 2019 Jeg er skam ikke sur overhovedet, tænker blot at hvis vi skal fortsætte i samme rille kommer vi ingen vegne smiley




  • #10   11. jun 2019 Hej
    Angiv motorkpde til DE butikken og du har de rigtige dele.
    Mvh kp


  • René H
    René H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   11. jun 2019 Hej Karsten

    Jeg har opgivet mit stelnummer og de siger så at der er to forskellige og spørger hvilket mærke den kære på originalt ?? og så står jeg så af


Kommentér på:
Seat altea XL kobling og svinghjul

Annonce