{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Sommerferie kør selv!! {{forumTopicSubject}}

Sommerferien står jo snart for døren!
Havde egentlig bestemt at vi skulle prøve Gardasøen i Italien men som det ser ud lige nu så er det ikke særligt varmt dernede!

Derimod Ungarn ved balatonsøen er det varmt.
Nogen der har været dernede?
Hvordan er maden og befolkningen?
Har aldrig været i Ungarn da vi normalt er i Frankrig!!

Nogen forslag til Campingpladser i både Ungarn og Italien??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie kør selv!!
  • #1   12. jun 2019 https://www.veneziavillage.it
    Kan varmt anbefale denne campingplads. Den ligger helt perfekt i forhold til hvis man gerne vil besøge Venedig og være i det område et par dage.

    Har også været ved Gardasøen, men der var vi på hotel.

    Panorama Camping ca 40 km fra Firenze er en virkelig lækker campingplads, da næsten uanset hvilket spot du vælger er der lækker udsigt over bjergene.

    Det er omtrent mine erfaringer med italienske campingpladser smiley


  • #2   12. jun 2019 https://www.balatontourist.hu/hu/balatoni-kempingek-szallashelyek/fured her var jeg da jeg var 12-13år gammel det var super fint for mig men. Personligt ville jeg flyve og finde et godt hotel og leje en bil hvis jeg skulle feriere. Og havde fundet et sted der var sne og bjerge så man kunne stå på ski.

  • #3   12. jun 2019 hvad med at suse til kroatien istedet, det er noget billigere end det tourist overrendte italien.
    personlig har jeg ingen erfaring med kroatien, men kender rigtig mange der har været der og de har været der mange gange nu.


  • #4   12. jun 2019 Jeg tilslutter mig tigger.
    Kroatien har det hele dog uden samme mængde turister. I Dubrovnik kan du gå rundt på det slot, hvor de har filmet en del scener til Game Of Thrones.

    Vi tog kyststrækningen fra Senj til Split og videre til Dubrovnik i 2017. I år skal vi til Tisno til august. Kroaten er helt klart mit farvoritrejsemål på kør-selv-ferie.


  • #5   12. jun 2019 "Sommerferien står jo snart for døren, men som det ser ud lige nu så er det ikke særligt varmt dernede. Derimod Ungarn ved balatonsøen er det varmt. "??

    Undskyld mig, men hvornår skal du afsted? smiley Har du hørt om mulighed for vejrskifte??


  • #6   15. jun 2019 Fra 2015 til 2017 havde vi hvert år først 1 uge ved Gardasøen og så 1 uge i Istrien. Henholdsvis Umag, Pula og Rovinj.

    Vi synes ikke, at det var billigere i Kroatien i forhold til Italien. Det var nogenlunde de samme priser. Til gengæld så syntes vi, at maden var kedelig i Kroatien og det var altid de samme retter med lidt salat, pommes og forskellige typer kød. Måske var vi bare uheldige ;-).

    En ting som vi var meget trætte af i Kroatien var, at svimmingspools altid er med saltvand. Det er rigtig træls at få i øjnene og svier meget. Der var det meget bedre i Italien.


Kommentér på:
Sommerferie kør selv!!

Annonce