{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der købt ny bil
  • #2   26. jun 2019 Mange tak glæder mig os meget til at få den hjem

  • #4   26. jun 2019 Tak

  • #5   26. jun 2019 Den er sgu fed nok, eks konen og jeg kiggede på den, desværre var den for lille til vores forbrug, og hun fik en hjerneblødning og ville have en Dacia..

    Men har haft den som låne bil, og synes sgu den kørte fint smiley


  • #6   26. jun 2019 Jeg kan rigtig godt lide Clio, det skal bare være en Clio Renault Sport.. det der er slet ikke mig smiley

  • #7   26. jun 2019 Synes det er en rigtig fin bil og den kører ganske fornuftigt.
    Personligt kan jeg ikke lide interiøret i bilen, men igen er det en smagssag og det vigtigste er jo hvad du synes om den smiley


  • #8   26. jun 2019 Tillykke med den! Det er jo nærmest en ny bil. Jeg har aldrig prøvet den - eller overhovedet siddet i den - men den er ganske pæn.

    Til gengæld fatter jeg simpelthen ikke, at nogen har været så tåbelig at indregistrere den mellem jul og nytår! Man indregistrerer ikke biler så sent - så venter man til januar! smiley

    Jeg skal hente vores nye bil i morgen. Første gang, jeg har prøvet at købe en helt ny bil...


  • #9   26. jun 2019 Lidt utætte døre ..og vel meget hjulstøj fra Conti dæk. Michelin dæk støjer ikke...

  • #10   26. jun 2019 Har en magen til, dog ikke en stationcar. Jeg har hørt 11.000 km indtil videre, og har ikke haft problemer udover en software opdatering til navigationssystemet. Regn med 20 km/l i snit med blandet landevej/motorvej.

  • #12   27. jun 2019 Thumbs up for en trådstarter der beder om en mening, og selvom man er uenig med hans valg af bil smider et like afsted.

    smiley det er en modenhed man sjældent ser på BG.

    Nå det var et lille sidespor.


  • #14   27. jun 2019 Jeg kan også tilslutte mig det med ridser på de bagerste dørhåndtag. Jeg har desuden kørt lige omkring 12.000 km siden midten af marts, så jeg kommer lidt omkring. Derudover synes jeg at stoffet på sæderne nemt tager imod smuds/støv.

    Men alt i alt er det småting i forhold til det samlede billede. Købte min som en demomodel med 11 måneder og 5.000 km på bagen, og jeg gav 123.000. En Polo med tilsvarende udstyr og dieselmotor koster omkring 200.000.

    Overvejer at få min optimeret hos Landberg når garantien udløber, så den får lidt mere power (selvom jeg egentlig ikke savner kræfter i hverdagen).


  • #15   28. jun 2019 Fin bil, tillykke. Ser mange af dem kørende rundt omkring i Danmark, så de må have gjordt noget rigtigt med den bil smiley

  • #16   2. jul 2019 Hej

    Tillykke med din nye Clio IV!

    Jeg har en Renault Clio IV sport tourer Expression dCi 75 hk. fra august 2013, købt fabriksny. Jeg har nu kørt 194.000 km. - og den er lige blevet synet for anden gang.

    Vindstøj er et generelt problem. Jeg har lagt nogle gummilister i ruderammerne, det har hjulpet lidt. Jeg har også, da bilen var rimelig ny, fået lavet de to ting, som Renault DK har som forbedringer. Det er ny lydisolering i fordøre samt ekstra gummi, der bliver lagt i listen mellem ruderne i fordørene.

    Min blinkarm er blevet skiftet to gange, første gang på garantien. De går nemt i stykker - men den jeg har nu virker mere solid.

    Mit viskertræk blev skiftet på garantien. De har det med at gro fast. Mange smører viskertrækket for at undgå, at det gror fast.

    Nogen har problemer med antennesignalet - der kan komme vand i antennefoden, så den irrer. Det kan afhjælpes ved at smøre gevind.

    Nogen har også problemer med et aircondition-rør, der tærer. Det har jeg ikke oplevet.

    Jeg har skiftet kontakten til at åbne bagklappen med, da der var kommet vand i den gamle. Det resulterede i, at jeg i perioder ikke kunne åbne bagklappen. Jeg kunne selv skifte den, og kontakten kostede under 400 kr.

    Samtaler via bluetooth: Modtager kan ofte ikke høre, hvad der bliver sagt, da mikrofonen i bilen skratter meget. Det kan afhjælpes en hel del ved at lægge skumgummi omkring mikrofonen.

    Der er kun Norden-kort med. Og opdatering af kort koster 700-1000 kr. Jeg har ikke valgt at opdatere ...

    Det kan lyde af mange ting, men det er ting, der ikke er så dyre at skifte/reparere.

    Samlekvaliteten er ikke den bedste, der er en del knirkelyde - men prisen er også derefter.

    Bilen kører godt, motoren er bundsolid og kører godt. Alt i alt har jeg været nogenlunde tilfreds med bilen, som kører 22-24 km. på literen. Min rekord er over 28 km/l.

    Prøv at melde dig ind i grupperne "Clio IV Society Denmark" og "Renault Klubben Danmark" på Facebook - har kan du få meget hjælp og inspiration.

    Jeg tror ikke, at min næste bil bliver en Renault.


  • #17   2. jul 2019 Hvis vi ser bort fra nøglekortet, så synes jeg man får utrolig meget for pengene...

    Nøglekortet er en særlig form for diaré skabende opfindelse....

    Den er billig inden i, opleves både i materiale og samlekvalitet.
    Den støjer også lidt under kørsel... Men til den pris, så er det helt fair!
    God plads, kører udemærket og så har jeg ikke oplevet de store problemer med dem.

    Så klart pengene værd!


Kommentér på:
Så er der købt ny bil

Annonce