{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Seriøse stemmer? {{forumTopicSubject}}

Dav brugere på Bilgalleri

Jeg sidder her med en lidt grim smag i munden, da jeg er ved at kaste op over folks måder at håndtere stemmerne på. Næsten ALT OG ALLE får 7-taller, uanset om det så er en plum-rådden Skoda 105, eller en Pagani Zonda. ALT får 7, og sætningen "Du får 7 - Smid lige et 7-tal efter min bil" er virkelig latterlig, at det ikke kan beskrives med ord. Får vedkommende så ikke det 7-tal, men f.eks. et 4-tal istedet, bliver personen fornærmet. Jamen, hvis bilen ikke er mere en 4 værd, hvorfor skulle den så have 7?!
Er der andre end mig som syntes stemmefunktionen er lige til at lukke op og skide i, eller er der bare mig som er galt på den her?
Man burde tage stemmefunktionen lidt mere seriøs, fremfor at dele 7-taller ud til højre og venstre, i håb om at man selv får 7-taller tilbage. Hvis det er sådan, så kan man jo slet ikke regne med stemme-resultatet.

/René, som ikke fatter nogle har givet hans 240 7-taller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seriøse stemmer?
  • #1   14. jul 2004 Væn dig til det ! Stemmefunktionen sucks og giver ikke andet end ballade.
    Måske bør man ikke give høje karakterer, men giver man lave karakterer bliver man også hængt ud på galleriet. Andre "skam-bedømmer" mange biler, og giver 1-taller på grund af "grimme fælge". Vi er meget forskellige og derfor skal man ikke se for meget på stemmerne. Bare min mening ! Jeg har lært at leve med det.

• #2   14. jul 2004 jeg er også helt med på det du siger...

men den grund til at du har få 7 af mig er sku fordi jeg syns din 240 er cool

(stor fan af volvo)

• #3   14. jul 2004 Jeg er da glad for jeg ikke er den eneste. Der skal være belæg for stemmerne, og hvis jeg personligt finder en bil jeg syntes jeg vil bakke lidt op, smider jeg en kommentar, da det er mere personligt, og betyder mere fremfor en stemme, som er banket af på 2½ sek.

• #4   14. jul 2004 je ik så god læse danske og ik fatte indlæg

men René du få 7 få Volve

Wollah...7 tilbæ elle je henter fætter!!

• #5   14. jul 2004 ja det er sku lidt dårligt det system ,,, jeg gav en et 4 tal og han havde givet mig et 7 tal, da han så at jeg havde givet ham et 4 tal lavede han også min om til et 4 tal

• #6   14. jul 2004 Nick J

Okay. Og du har vist haft en hård barndom. Der er sikker mange andre som føler med dine ledelser... *not*!

• #7   14. jul 2004 *G*... hårde ord fra en hård mave!

Går ud fra du mener Lidelser??

men jeg besider da os lederevner, i såfald det var det du mente..hehe

• #8   14. jul 2004 Ingen grund til at gøre grin med det her...

• #9   14. jul 2004 Nick J

Hehe... Mente nu lidelser... =P

• #10   14. jul 2004 Jeg har ikke været så længe herinde , og har måske også været lidt god med pointne , men det har jeg efterhånden taget til efterretning.

Jeg syntes bare at hvis man giver en bil et 5 tal som f.eks jeg har givet en , så får jeg et 3 tal hvilket er ok for mig , men spørger vedkommende hvad jeg evt skal gøre for at min bil evt kan få flere point (rart at vide) men har ikke rigtig fået noget svar tilbage på det sidste , men jeg ændre da ikke min opfattelse af min point givning fordi jeg får dårlig karakter og ændre min.

For så kunne jeg jo slette min bil og holde mig væk hvis man ikke kan tåle det.

Men håber da at stemmer efter hvad man ser og ikke efter hvad man har eller forventer og får for det har jeg ikke gjort.

• #11   14. jul 2004 Kender til det, at gi´ af samme skuffe.. Har førhen givet tilbage på den måde, hvis ikke der ligger en forklaring på karaktéren der er givet fra den anden (1-4).. Forklarer gerne hvorfor jeg smider min karaktér til folk. Selv er jeg temmelig interesseret i en kommentar (og gerne konstruktiv kritik) hvadenten folk ligger en karaktér eller ej.. Som karaktéren er på min nu, vil jeg ikke beklage mig, for det er sq´ en karaktér jeg kan forholde mig.. synes ikke den er for overdrevet til min.. Vil ned og hente min datter.. Hygge og fortsat god dag =o)

VH

• #12   14. jul 2004 ang. stemmer til de forskellige biler, er det også helt op til folk selv, hvad de nu syntes om dem, så derfor kan det godt være en eller anden "møjspand" får en høj karakter, selvom den ikke har fortjent det. Men nu er vi jo heldigvis forskellige. just my 25 cent smiley

• #13   14. jul 2004 Jeff B

Ja, vi er forskellige, men SÅ forskellige er vi heller ikke... smiley

• #14   14. jul 2004 Så skulle du bare se scootergalleri.dk der er der kun 2 stemmer der bliver brugt, nemlig 7 og 1...

• #15   14. jul 2004 Joakim G

I know... Er selv derinde med min maskine... smiley
    http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=372

Kommentér på:
Seriøse stemmer?

Annonce