{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilpleje
  • #1   9. jul 2019 Carpro sonax teufel insta finish

  • #2   9. jul 2019 Bedste ruderens efter min mening er. Turtle wax glass cleaner. Jeg har prøvet sonax ruderens men den efterlader for meget striber..

    Ellers bruger jeg meget af sonax produkter. Og 3m poleremiddel. Jeg har også gode erfaringer med sonax shine + protect


  • #3   9. jul 2019 Jeg stiller den ved en klargøringsmand og henter den et par dage senere. Jeg har ingen anelse om, hvad han bruger, men det virker smiley

    Har lige hentet min Fiesta hos ham, da den skulle sælges. Den blev solgt, og alt var godt. Det første, køber gjorde, da han satte sig i bilen for at køre, var at tænde en cigaret. Det var så den klargøring smiley


  • #4   9. jul 2019 Primært Menzerna, Valet, Auto Finesse og Soft99

  • #5   9. jul 2019 Bruge Rikke rigtigt noget. Pt. Har en grundrens jeg bruger på ruderne udvendigt inde jeg bruger en vindues rens til at efter rengøre. Udvendigt få den ikke så meget "love" pt. Er ved at spare samme og indkøbe koblet glargørings kit. Overvejer at tage chancen med en normal polermaskine (ikke dual action) så få den nok den store tur med en masse Bill Hamber rengørings product er og claybar, så enten scholl eller noget ander compounds polering 2-3 steps og så en god sealer og muligvis en top voks.

  • #6   9. jul 2019 Har selv gået som klargøringsmand, men min erfaring er de bruger meget forskellige produkter, tænker det nok op til hver mand, hvad man syns man får bedst resultat med, nogle gange blander jeg forskellige produkter, og nogle gange med rigtig godt resultat, til polering kan jeg klart anbefale rupes bigfoot og coating vil jeg nok sige wurth : )

  • #7   9. jul 2019 Har de sidste par gange lavet en 2-trins polering med Meguiars Microfiber Cutting Disc og Rupes Blå (coarse) i første gennemgang og så med Scholl Concepts S40 og Scholl skum-pads i trin 2. Har herefter afsluttet med Soft99 Fusso Coat 12M smiley

Kommentér på:
Bilpleje

Annonce