{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Bmw 118d plz hjæp alt prøvet {{forumTopicSubject}}

Hej min mor har en lækker bmw 118d den har gået de 300.000 km nu men den ryger en gang i mellem på en måde hvid og blå lidt ubeskriveligt, vi rigtig bange for motoren snart står af... smiley

Min mor har fået skiftet partikel filter og det hele lukket egr ventil og haft den chippet til 198 HK og der efter tilbage til de 135 ca og fået nyt program og det hele vi har smidt så mange penge i det ingen mekaniker kan få det dumme problem væk med den har det med at ryge lige pludselig som vild, og regering har vi også tænkt på og nej den laver heller ik olie fortynding

Der kommer ingen bobler fra køler beholderen så toppakning kan jo heller ik være gal jeg håber virkelig nogle kan hjælpe med vores bmw vi har prøvet alt nu syntes vi og ville være en kæmpe hjælp fra jer der ude der har styr på det ??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 118d plz hjæp alt prøvet
  • fj
    fj Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 52
    #1   11. jul 2019 Er du sikker på det er en 118? ligner nu meget en E90 LCI altså 3 serie.

    Prøv "bmw crowd - danmarks største bmw fællesskab" på facebook nok større chance for der er en der, der kan hjælpe dig.


Kommentér på:
Bmw 118d plz hjæp alt prøvet

Annonce