{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 7 1,5 tsi 150 dsg
  • #1   17. jul 2019 Det er jo en populær model, desværre er vw garanti ikke så god som flere alternativer

    Derudover så vil jeg sørge for og få en "serviceaftale" der dækker gearkassen i hele din ejer periode. Eller som minimum forsikre dig om den ikke kører med dq200 gearkassen smiley

    Hvad har du af krav ud over pris omkring 280.000 kr. Det er altid nemmere og guide så


  • #2   17. jul 2019 Gearkassen er ikke blandt de bedste, desværre. Den kører med den desværre mindre heldige version af DSG, som mange har problemer med.

    Hvis du tager en TDI med mere end 250 Nm (mener det er der, grænsen går), så får du en langt bedre DSG gearkasse.


  • #3   17. jul 2019 Ja i følge BG eksploderer den gearkasse og slår en blondine og 4 krøllede hundehvalpe ihjel. Det er ikke noget at diskutere for det har de hørt ved frisøren jo.


  • #4   17. jul 2019 Jeg læste for nylig om en større undersøgelse, der var lavet af en af de tidligere versioner af samme gearkasse, at ca. halvdelen havde væsentlige fejl.

    Men hvis man ikke tror på det, kan man hurtigt se folks erfaringer, hvis man søger på "DSG DQ200". Jeg ville ikke være i tvivl.


  • #5   17. jul 2019 Rene -

    Vil gerne have en bil med hestekræfter. Men vil samtidig også gerne have komfort og lækker interiør. Overvejer en polo GTI også, men tror jeg bliver træt af at sidde i den, da jeg synes interiøret virker lidt "billigt" i forhold til golfen.

    Men det er da helt sikkert noget jeg vil tage til eftertanke med gearkassen. Men mener dog den kører med dsg7 gearkasse


  • #6   17. jul 2019 Jeg kan godt læse her at autobild har testet gearkassen i en Audi og for første gang nogensinde ikke giver minuspoint

    http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=133242

    Sjovt nok så er tråden med problemer med dq200 på mere end 117 sider. Så man kan være uheldig og få en med problemer.

    http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?t=117621&start=2640

    Jeg er godt klar over mange kører med gearkassen, er godt tilfredse og ikke har problemer. Men reelt er der også nogle som gentagne gange har været forbi vw med biler der har gået under 50.000 km og stadig oplever fejl

    Om den nyeste årgang er så meget bedre skal jeg lade være usagt, men er reelt problem har de altså haft med dq200


  • #7   17. jul 2019 Jeg har hørt at de lavede nogle forbedringer på 1.4'eren, men at de har været nødt til at gå tilbage til den gamle igen, efter den er blevet til 1.5. Men det er ubekræftede rygter.

  • #8   17. jul 2019 Jeg overvejede en golf i samme kategori, men jeg valgte den nye Kia ceed i stedet for.
    Den er lækker at sidde i, har rigeligt med overskud, i 140 hestes udgaven, og deres automatgear køre lækkert.
    Kom selv fra en golf 6 med DSG.
    Har ikke fortrudt mit valg endnu og har kørt lidt over 5000 km i den nu smiley


  • #9   17. jul 2019 Tror også man får en bedre bil, hvis man køber Kia. …….. De kører med DCT gearkasser.

    .………. og så er der jo 7 års garanti, hvis man kører til Kia service.

    Golfen er bare generelt smartere , så smiley …….. men VW´s kvalitet er ikke noget at råbe hurra for.


  • #10   17. jul 2019 Har selv en golf 7.5 med en 130 tsi og dsg. Det en fantastisk køremaskine, gearet køre virkelig lækkert i min. Dog har jeg problemer med motoren, som mange andre også har. Næsten alle vil jeg tro, den køre ikke helt jævnt ved før den er driftvarm, - en opdatering sku klare det som de undervejs. Ellers meget glad for min, køre 110 km om dagen i den, mest motorvej og der går den mellem 21-22 km/l ??

Kommentér på:
Golf 7 1,5 tsi 150 dsg

Annonce