{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoda fabia
  • #1   19. jul 2019 Er det greenline begge to?
    Og hvilke heste.. 1,2 findes i en gl og ny version så vidt jeg husker....
    Ville dog tage 1,4 .. da den har lidt mere
    “ overskud”:)...


  • #2   19. jul 2019 greenline 75 hk og 80 hk

  • #3   19. jul 2019 Som sagt ville jeg tage 1,4’eren.. hver af dem har sine egne problemer..
    1,2’eren startede inden 1,4’eren, men kom vistnok igen i en version med de klassiske fake km.... på omk 29,xx km/l..
    Forvent sådan en kører 18-20 kn/l.....
    gearingen er grotesk blød hat i begge 2... men giver go mening på motorvejen..
    Findes også i en 1,9’er men den er bare dyrere i gr afgifter...


  • #4   19. jul 2019 1.2tdi hvis det er den samme fra Lupo 3L - så har jeg ingen problemer oplevet med den og den havde imponerende bundtræk i alt fald i Lupo.

    1.4tdi har jeg haft en 70hk Fabia ii.
    Havde ingen problemer har dog hørt om at den kan have problemer med at oliepumpen står af.
    Min startede og kørte fint. Den var dog liiidt rå/brovten men kørte rimeligt på literen og var stabil.
    Ville selv tage en 80hk hvis jeg skulle finde een i dag. Dertil er Fabiaen sgu en fin lille bil.


  • #5   19. jul 2019 Det er 1.4 tdi 80hk greenline jeg skal kikke på. 25000kr 2009 nysynet nye bremser og tandrem.kørt 186000km

  • #6   19. jul 2019 Har du prøvet den?
    Jeg kunne godt lide den.
    Ville dog forkæle den med korte olieskift intervaller for at undgå problemer. Jeg kører max 7500-10.000km mellem olieskift i mine biler.
    Hvis du kan presse den ned på kr20.000 eller kr22.000 så er det vel super hvis den kører godt.


  • #7   19. jul 2019 Han vil gå længere ned. men når jeg kikker på prisen de forskellige steder. er det en god pris.

Kommentér på:
skoda fabia

Annonce