{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Start problem vw touran 1t1 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min Vw Touran 1t1 1.9 tdi 105hk er begyndt at opføre dig en smule underligt. Når jeg sætter tænding på om morgenen, så starter den med at fortælle mine nummerplade lys ikke virker, og når jeg prøver at starte så skal motoren snurre 4-5 gange og med lyden som om der ikke er strøm på før den hopper igang. Når jeg så har kørt bilen varm, og slukker igen og sætter tænding på, så virker nummerplade lys igen og der er ingenting med bilen når man køre hverken i starten eller når den er kold. Den kan finde på at gå op på 2500 omdrejninger lige når man starter.

Er der nogen som har et bud på hvad dette skyldes. Er fuldstændig på bar bund.


Kommentarer på:  Start problem vw touran 1t1 2004
  • #1   20. jul 2019 Det lyder til du skal ud og købe et nyt batteri til din bil,Det har det vist ikke godt mere.. evt lav en batteri test af det. men tror nu bare du skal udskiftet det. hvor gammelt er det? men når et batteri bliver lavt for strøm eller dårlig så kan det give en del Ghost fejl som dine nummerplade lys plus i nu flere ting vis det bliver værre.

  • #2   20. jul 2019 Det er ca et år gammelt. Men har dog været afladet mange gange pga noget radio halløj som kørte med konstant strøm åbenbart.

  • #3   20. jul 2019 Ja det kan de ikke så godt tåle især når det er flere gange. har selv skiftet et batteri på min tidliger passat der kun var et år gammelt også. da konen tit glemte lyset og især i vinter perioden,er det rigtig hårdt for batterier at gå tør. så det dør de hurtig af. men har du ikke kvitteringen på det så det bare og bytte det smiley

  • #4   20. jul 2019 prøv med start kabler. tænker os batteri

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.774
    #5   20. jul 2019 som skrevet ovenfor, så skaber for lav spænding, tit, mange mærklig fejl.

    eks det med lyset, man kan også få.fejl på div sikkerhed div systemmer.


  • #6   20. jul 2019 Tak for alle input. Men burde mit nummerplade lys ikke komme igen af sig selv efter noget tid så, hvis det "bare" er batteriet?

  • #7   20. jul 2019 Men burde mit nummerplade lys ikke komme igen af sig selv efter noget tid så, hvis det "bare" er batteriet?

    Mon ikke den laver et lille reset når den slukkes og startes igen.


  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.774
    #8   20. jul 2019 nej, pære overvågning, lukke ned pga et eller andet,
    så tænder lyset først næste gang du starter igen. hvis der ikke er en fejl.


  • #9   20. jul 2019 iværtifald når motor er startet buret det komme igen

  • #10   20. jul 2019 Pærekontrol/canbus. "Sniffer" til alle enheder ved opstart, og pågældende kreds som der er fejl på, lukkes helt ned, indtil næste opstart...
    Det har snydt flere mekanikere, incl mig selv, specielt ved baglys skift på en touran.. Skifter pæren ,mens der er tænding,og lyskontakt tændt, og lortet virker ikke. Før tænding tages af og kontakt slukkes


  • #11   21. jul 2019 Det er standard ved VW og lygtefejl: Afbryd tændingen når pæren er skiftet. Så lyser den når bilen bliver startet.
    Gad vide hvor mange der ikke har bandet over nye pærer, der tilsyneladende ikke virkede?


Kommentér på:
Start problem vw touran 1t1 2004

Annonce