{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

Gennemtæringsgaranti !! MEN ....? {{forumTopicSubject}}

Hej !

Jeg fik for ikke så længe siden min fabriksnye Seat Ibiza. Er posse glad for den.

Forhandleren har sagt der er 12 års gennemtæringsgaranti på karossen - men det forudsætter der ikke bliver bordet og fyldt op med undervognsbehandling diverse steder.

Det er selvfølgelig helt ok at undervognsbehandle i undervognen, men ikke at bore et hul, fylde op, og dernæst sætte en prop i så forsvinder garantien.

Nu er jeg sgu bare sådan i tvivl hva jeg skal.... hvis der er gennemtæringsgaranti burde den jo være garanteret ikke at ruste igennem, og så burde det jo være ok at bore et hul og fylde den godt op med tectyl eller dimitrol eller noget andet......

Hvad tænker i??:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gennemtæringsgaranti !! MEN ....?
  • #1   20. jul 2019 Jeg tænker, at hvis de finder et eneste hul i den, bortfalder din 12 års gennemtærings garanti...

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 8 Svar: 22
    #2   20. jul 2019 Uanset hvad du kommer med i de 12 år, så vil de nok sige det er udefrakommende rust evt fra et stenslag ??

• #3   20. jul 2019 "men det forudsætter der ikke bliver bordet og fyldt op med undervognsbehandling diverse steder. "

"og så burde det jo være ok at bore et hul og fylde den godt op med tectyl eller dimitrol eller noget andet...... "

Du svarer jo dig selv så jeg har svært ved at forstå spørgsmålet.

Hvis du ikke må voldtage en pige må du heller ikke bare stikke spidsen ind.

• #4   20. jul 2019 Jeg spørger om det alligevel kan svare sig at fylde den op med tectyl trods garantien forsvinder.

• #5   20. jul 2019 Det kommer jo an på om du selv er typen der kører afsted med gennemtæret rust indenfor 12 år. Hvis du alligevel ikke har tiltroen til at det er noget værd med de 12 år - så havde jeg fået den behandlet. Hellere det end at skulle igennem en mulig træls mølle om nogle år når der er rust. Rust kommer om man vil det eller ej. smiley

• #7   20. jul 2019 Mange firmaer, speøjter ind via eksisterende propper osv

• #8   20. jul 2019 Du kan jo bare lade være med at tage et firma som bore huller.
    De fleste skiller bilen af og gør det ordenligt iden at bore huller.

• #10   21. jul 2019 Du finder et firma der gør det uden, at bore de huller du snakker om. Snak evt med virksomheden inden de udfører arbejdet.

Det kunne evt tænkes, at der hvor du har købt bilen, udfører undervognsbehandling igennem et andet firma. Så kan det ikke gå helt galt.

Men som der bliver nævnt længere oppe, så er det op til dig selv om du vil bibeholde den garanti, ved og få udført den kontrol det kræver.

Har oplevet en kunde kom ind og fik en ny forskærm på garantien i år 11.

Kommentér på:
Gennemtæringsgaranti !! MEN ....?

Annonce