{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

SJ
SJ
Følger: 1 Emner: 1

Mitsubishi Spar Star {{forumTopicSubject}}

Vi er indehavere af en Mitsubishi Space Star fra 2014.

Vi venter barn og i stedet for at skulle skille en barnevogn i tusind stumper for at have barnevogn med i bilen, overvejer vi forskellige løsninger.

1: Vi snakkede om at montere trækkrog og så indkøbe en holder til. Umiddelbart kan jeg dog ikke gennemskue, om der må monteres krog? Synes ikke rigtig det fremgår tydeligt nogle steder

2: Alternativt en holder til biler uden krog, men når jeg sidder og kigger dem i gennem, synes jeg godt nok det er noget af en jungle, da nogle modeller ikke passer til vores bil. Har indtil videre kun fundet én og der står, at den fungerer bedst til herrecykler og ikke så godt til damecykler, så jeg tænker ikke at barnevogn er en mulighed

Uanset hvad så kan jeg ikke gennemskue om man “bare” kan sætte et barnvognsstel op på en cykelholder

Har I kloge mennesker mulighed for at assistere?

På forhånd tak for hjælpen!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Spar Star
  • #1   27. jul 2019 Vil da tro at du kan lave det som du vil.
    Du må bare ikke have kugle-koblingen på og elstik, for så skal du nok til syn med den.

• #2   27. jul 2019 Havde en kigget efter en anden bil.
    Den er virkelig lille på alle måder, især med en barnestol. Bagagerummet er også meget småt.
    Overvejede den selv, men valgte en Yaris istedet, som har ok plads iforhold.

• #3   27. jul 2019 Er der ikke træls når der så kommer regn vejr ?
    Kommer nok lidt an på typen af barnevogn. Bare en tanke at ta med i overvejelserne.

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #4   29. jul 2019 Der må ikke monteres traditionelt træk på en Space Star, men jeg har solgt et par stykker, hvor vi har monteret cykeltræk, så den løsning kan du i hvert fald sagtens bruge.

• #5   30. jul 2019 Hvad gør man egentligt med strøm til lygtebom?

• #6   31. jul 2019 Mr.

Sætter er stik på som man normalt gør.

sidste år havde jeg en bil som havde slør i det aftagelige træk, og fik af synsmanden at vide at hvis man svejste hullet til trækket til, behøvede man ikke at afmontere det, selv om det blev afmeldt.
    og man kan altid købe en holder som man kan montere på et træk, og en lygtebom er jo sikkert ikke nødvendigt hvis det man monterer bag på bilen ikke dækker for lygterne, og dækker det for nummerpladen, ja så bestiller man jo bare en ekstra nummerplade til bla. cykkelstativ.
    Taxaer havde og har stadig nogle steder stativ bag på bilen via et træk, men trækket må og kan bare ikke bruges til trailere osv.
    Selv om man monterer et træk og får bilen synet osv, så skal man ikke informere forsikringen længe, da træk automatisk er dækket af en ansvars forsikring, og det er ikke som førhen sådan at man spare på forsikringen ved at sige at man ikke bruger trækket for at få det billigere.

Selvfølgelig skal man jo overholde vægtgrænserne på bilen i al almindelighed.

Kommentér på:
Mitsubishi Spar Star

Annonce